یادداشت
گفتگو و گزارش

ایجاد بیش از 1000 فرصت شغلی در 5 پروژه هدف‌گذاری شده اقتصاد مقاومتی در استان

ایجاد بیش از 1000 فرصت شغلی در 5 پروژه هدف‌گذاری شده اقتصاد مقاومتی در استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برش استانی5 پروژه هدف‌گذاری شده اقتصاد مقاومتی یک هزار و 643 فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از فارس، سهراب بنام در نشست اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: 5 پروژه در حوزه شهرک‌های صنعتی در قالب 26 زیر پروژه ابلاغ و وضعیت کمی و کیفی این پروژه‌ها مشخص شده که در زمینه فعال‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سالانه باید 20 واحد صنعتی راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکمیل ظرفیت واحدها با ظرفیت 70 درصد، فعال سازی قراردادهای راکد با 138 مورد و تکمیل 10 طرح نیمه تمام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از برنامه‌های تعریف شده در برش استانی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه در برش استانی این پروژه‌ها باید یکهزار و 643 شغل ایجاد شود، گفت: سهم صنایع کوچک در هدف‌گذاری در قالب 5 واحد صادراتی 11 میلیون دلار است.

در ادامه داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 114 طرح بالای 60 درصد در حوزه صنعت و معدن هدف‌گذاری شد که تا پایان سال جاری باید 51 طرح دیگر در شهرک‌های صنعتی و خارج از شهرک‌ها به آنها اضافه شود.

علی داودی‌ مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 1100 حلقه چاه غیرمجاز در استان وجود دارد، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه این تعداد چاه غیرمجاز باید به صفر برسد.

وی تصریح کرد: نصب 7 هزار تانکر آب بر روی چاه‌ها و بهره‌برداری از 10 هزار شبکه آبکشی و زه‌کشی از اقدامات آب منطقه‌ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها