یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرعامل آبفای استان: با هرگونه سبزی‌کاری در پیاده‌روهای شهری برخورد می‌شود

مدیرعامل آبفای استان: با هرگونه سبزی‌کاری در پیاده‌روهای شهری برخورد می‌شود

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با سبزی‌کاری در پیاده‌روهای شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از فارس،، سید علی لدنی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کشیک‌های اتفاقات و سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بروز نوسان در شبکه توزیع آب و افت فشار آب در فصول گرم سال به دلیل افزایش میزان مصرف اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه به رغم توصیه‌های فراوانی که برای مصرف بهینه آب در این ایام می‌شود، برخی از شهروندان نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب همراهی ندارند.

وی بیان کرد: در حالی که در برخی از شهرهای استان دچار تنش آبی هستیم مصرف بی‌رویه آب شرب و استفاده از این کالای با ارزش برای آبیاری سبزی و صیفی‌جات منطقی نیست چرا که این موضوع مشکلات فراوانی را در روند آبرسانی و تامین آب شرب شهروندان به وجود می‌آورد.

لدنی‌‌نژاد با تاکید با اینکه با کسانی که از آب شرب برای کاشت سبزی و صیفی استفاده کنند برخورد قانونی و قاطع خواهد شد، تصریح کرد: گشت‌های تخلفات و اتفاقات آبفای استان نسبت به شناسایی این افراد اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در استفاده از آب شرب و هدر رفت آن را از طرق شماره 122به اطلاع ادارت تابعه آبفای استان برسانند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها