یادداشت
گفتگو و گزارش

خبر ویژه: صحت انتخابات شورای شهر لیکک، چرام و قلعه‌رئیسی تایید شد/محمدی‌تبار: با عوامل تخلف برخورد می‌شود

خبر ویژه: صحت انتخابات شورای شهر لیکک، چرام و قلعه‌رئیسی تایید شد/محمدی‌تبار: با عوامل تخلف برخورد می‌شود

هیات عالی نظارت صحت انتخابات شهرهای چرام ، قلعه رئیسی و لیکک در استان کهگیلویه و بویراحمد را تایید کرد.

به گزارش اختصاصی افتونیوز، دقایقی پیش دبیر هیات عالی نظارت استان گفت: پس از بررسی های فراوان و رسیدگی به شکایات و اعزام چندین گروه از کارشناسان و بازرسان خبره و بی‌طرف به شهرهای مذبور و بازشماری بخشی از شعب اخذ رای این شهرها یعنی به میزان ۱۰۰ درصد قلعه رئیسی، ۳۵ درصد چرام و ۵۲ درصد لیکک ، و وجود تغییرات در نتیجه های قبولی ( هر شهر یک نفر) ، صحت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این سه شهر را تایید کردند.

وحید محمدی تبار افزود: هیات عالی نظارت استان متشکل از مجمع نمایندگان استان یعنی آقایان دکتر تاجگردون ، حاج زارعی و حاج هاشمی پور، با رویه بی‌طرفی مطلق و صرفا بر مبنای قانون اعلام نظر نموده است.

وی ادامه داد: هر سه نماینده استان خواستار برخورد با عوامل تخلفات انتخاباتی در این شهرها هستند بخصوص نماینده آن شهرستانها در مجلس شورای اسلامی و حتی آقای دکتر تاجگردون رئیس هیات عالی نظارت نیز طی نامه ای از استاندار محترم استان خواستار برخورد و پیگیری جدی با عوامل تخلفات در هر سطح و رده ای شده اند.

محمدی تبار در پایان ضمن تشکر از همکاری های خوب و موثر دستگاه قضایی و امنیتی استان و عوامل آنها در این سه شهرستان، از توجه خاص استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان بر پیگیری حقوق مردم و تلاش برای برخورد با عوامل تخلفات انتخاباتی تشکر کرد.

وی افزود: همکاری‌های بسیار خوب رسانه‌ها ، سایتها و خبرگزاری ها در حفظ آرامش و برگزاری انتخابات بسیار خوب و ارزنده بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 شهروندلیکک 1396/4/1 5:9:6

    انصافا خجالت آوراست که اسم صحت وتاییدرا براین انتخابات می گذارید وبرای قانون هم متاسفیم که اصطلاح ابطال رادرقوانین انتخابات بکارمی برن وآنراحذف نمی کنند آدم دیگه درهمه چیزشک می کندبااین مسولان وظیفه نشناس ونمایندگان که خودبصورت متقلب ومتخلف برکرسی مجلس تکیه زدند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها