یادداشت
گفتگو و گزارش

هوچی گری؛ سیاست جدید دلواپسان

هوچی گری؛ سیاست جدید دلواپسان

متاسفانه نماز عید فطر امسال با نادانی عده ای دلواپس،شیرینی یک ماه عبادت و روزه داری را به کام ملت تلخ کرد.عده ای که انگار "نه"مردم به تفکر وایده هایشان در چهار سال گذشته برایشان کافی نبوده است و شاید منتظر مشت محکمی از طرف ملت باشند.کسانی که حرص وطمع قدرت، چشمانشان را کور وعقلشان را تباه کرده است .

اقدامات اخیر دلواپسان در روز قدس و نماز عید فطر،این پیام ها را برای مردم داشته و مردم آگاه و فهیم نیز به وضوح این موضوع را درک کرده اند..

1- رای ونظر مردم برای این جماعت مهم نیست :جماعتی که خود را دلسوز و حامی مردم می خوانند و شعارهایشان بر پایه آرامش ،رفاه و امنیت مردم می چرخد،همینکه پی بردن ماهیت خود وتفکرشان برای جامعه آشکار شده و از رسیدن به کرسی قدرت باز مانند،سوار بر اسب سیاست هوچی گری شده اند..

2- سوار شدن بر عقاید مذهبی مردم:عید فطر یک "عید وحدتی عبادی" هست وپرداختن به مباحث دیگر در این روز جایزه نیست.مسلمان چه شیعه وچه سنی در این عید بزرگ به پاس یک ماه بنده گی با شادی وشکر در صفوف نماز عید در کنارهم با برداری مشغول نماز می شوند و رسم ما ایرانیان هم این است که در روز عید همه ی نگرانی ها ،کینه هاو مشکلات را کنار می گذاریم و به شادی در این روز همگان را دعوت می کنیم..مسلما افرادی که به طریقی شادی مردم رامی گیرند بیمار، وروانی هستند..

3- کاسبان واقعی تحریم و اختلاف:معاهده برجام ورفع تحریم ها ،چنان برای این جماعت کاسب سخت و زیان بار هست که دچار پریشانی ومالیخولیا شده اند و از هر تریبون و جایگاهی که به دستشان می رسد سعی بر تخریب و وارونه جلوه دادن حقایق دارند البته این برای ملت آشکار ونمایان شده که این جماعتی که در دوران تحریم کاسبی می کردند و بیت المال را به یغما می بردند در چنین شرایطی به ورشکستگی اقتصادی برسند.3نادانی وبی سوادی جماعت دلواپس:خدمت جناب مطیعی ودوستانشان باید عرض شود که در این فلات که بر روی تپه ای از گنج قرار گرفته ،اگر در ادواره گذشته مشکلات وکاستی های وجود داشت ،معلول حضور افرادی هم تفکر شما بر منسب قدرت بوده است ،افرادی که بدون داشتن هیچ تخصص ، آگاهی وشناخت خود را برای اداره کشور بر دیگران ارجحیت می دانند..

برادرگرامی شما با همان صدای دلنشینتان در مسیر خود حرکت کنید .شما راچه به راکتور؟ شما را چه به اورانیوم؟ برادر جان ،مگر تا حالا کسی از سیاستمدارن در مورد روش مداحی شما ،صحبت کرده اند؟

تو را به نام همان کسانی که بواسطه اسمشان ،تا حالا کاسبی می کردی وبه شهرت رسیدی.دست از سر ملت بردار. مردم بهتر از شما و امثال شما، خیر خود را می دانند. مگر این مردم همان هایی نیستند که 57 انقلاب کردند و هشت سال دلاورانه جنگیدند؟

اما در پایان نصیحتی به دوستان دلواپس:این را می دانیم که طیف شما از یک مصونیت قضایی برخوردار است .نه کسی جرات می کند "خس وخاشاک "خطابتان کند.نه هم خدای نکرده فتنه گر ونیروی بیگانگان هستید.امادوستان گرامی شما که دین و مذهب را میراث خود می دانید .شما که خود رادر مسایل دینی از هم فاضل تر وعالم تر می دانید.نگذارید که اعتقادات مردم به واسطه ندانم کاری های شما ،کم رنگ شود.شما که قرآن به سر کرده اید.شما که الغوث،الغوث خوانده اید.بیاید اکنون استغفار کنید.اگر واقعا دلسوز مردم هستید،نگاه وتوجهی به خواسته های مردم کنید.بنشینید.مطالعه ،تحقیق،پرسش و مصاحبه کنید.خود را از جنس مردم بدانید .غرور کاذبتان را زمین بگذارید.بامردم باشید نه بر مردم.مشکلات مردم را لمس کنید.برنامه ریزی کنید.تفکرتان را اصلاح کنید.تواضع و فروتنی رابه جای خودبرتر بینی قرار دهید.مطالعه کنید که چرا مردم شما و تفکرتان را نمی خواهند.دست از این "هوچی گری ها"بر دارید.اگر شایسته بودید مسلما مردم شما را می خواهند.در این شرایط که مشکلات اقتصادی وبیکاری گریبان مردم را گرفته ،شما در مسیر توسعه کشور سنگ اندازی نکنید.بگذارید اگر مردم "خادمی "را گزینش کرده اند ،برای رفع کاستی ها تلاش کند .شما هم اگر تخصص و توانش را دارید به یاریش بشتابید،مسلما اگر این طور عمل کنید ،مردم هم دوستتان دارند.آنچه واضح است پیشرفت و رفاه همگانی میسر نمی شود مگر با اتحاد و همکاری تمام مردم و مسولین، و اختلاف و هوچی گری سودی ندارد جز دودی که در چشمان ملت می رود..

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها