یادداشت
گفتگو و گزارش

حکم جابجایی گلخانه‌های فرودگاه یاسوج اجرا شود

حکم جابجایی گلخانه‌های فرودگاه یاسوج اجرا شود

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت که حکم جابجایی گلخانه های موجود در فرودگاه یاسوج باید در کمترین زمان ممکن اجرا شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از ایرنا، حسین اکرمیان در نشست بررسی وضعیت گلخانه‌های موجود در فرودگاه یاسوج اظهار داشت: این حکم توسط هیأت تشخیص شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و به استناد قانون صادر شده و اجرای آن ضروری است.

وی افزود که هم اینک تنها در فرودگاه یاسوج و یکی دیگر از فرودگاه‌های کشور گلخانه‌هایی وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر جابجا شوند.

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور بیان کرد: فرودگاه‌های کشور به شهر فرودگاهی تبدیل شده‌اند و فرودگاه امام خمینی (ره) تهران نیز به عنوان شهر فرودگاهی فعالیت می‌کند.

اکرمیان عنوان کرد که فرودگاه یاسوج می‌تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد باشد.

وی ابراز داشت: تلاش و اقدام برای توسعه فرودگاه یاسوج و فرودگاه‌های کوچک کشور با جدیت در دستور کار مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور است.

اکرمیان گفت که فرودگاه برخی شهرهای کشور از جمله یاسوج، ایلام و شهرکرد باید بیش از پیش توسعه یابند.

حسین اکرمیان عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور برای بازدید از فرودگاه یاسوج و بررسی وضعیت گلخانه‌های موجود در آن به این شهر سفر کرد.

فرودگاه یاسوج از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1373 به کهگیلویه و بویراحمد است.

تعداد پروازهای این فرودگاه تا قبل از دولت تدبیر و امید تنها 2 روز در هفته بود اما هم اینک به 6 روز در هفته افزایش یافته است.

طول باند فرودگاه یاسوج هم اینک حدود 2 هزار و 600 متر است که مقرر شده 600 متر به آن افزوده شود.

باند فعلی فرودگاه یاسوج تنها پذیرای هواپیمای ATR 72 است که با تطویل و روکش باند امکان پذیرش هواپیماهایی با بدنه متوسط همچون فوکر 100 و ایرباس 320 نیز در آن فراهم می‌شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها