یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل اصولگرا رئیس اصلاح‌طلب را برکنار کرد!

مدیرکل اصولگرا رئیس اصلاح‌طلب را برکنار کرد!

مدیرکل اصولگرای راه و شهرسازی استان در اقدامی عجیب رئیس اصلاح طلب یکی از شهرستانها را برکنار کرد.

به گزارش افتونیوز، در حالی که چند ماهی از پیروزی شیرین دولت تدبیر و امید با حمایت قاطعانه اصلاح طلبان نگذشته است، در اقدامی با حکم علیمردانی مدیر کل اصولگرای راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، «راستا» رئیس اصلاح طلب راه و شهرسازی شهرستان چرام را عزل  و حمیدرضا ذوالفقاری را به عنوان رئیس این اداره منصوب کرد.

ذوالفقاری که هم اکنون رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آغاجاری است، پیش از این معاون راه و شهرسازی شهرستان بهبهان نیز بوده است. راستا از نیروهای جریان اصلاحات و از حامیان حسن روحانی پیش از این مسئولیت راه وشهرسازی چرام را برعهده داشت. عزل یک مدیر اصلاح طلب آن هم پس از حماسه بزرگ ملت ایران و پیروزی مجدد جریان اصلاحات واعتدال عجیب به نظر می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان که خود از حامیان محمود احمدی نژاد بوده و مسئولیت ستاد وی در سمیرم را برعهده داشت و وابسته به جریان اصولگرایی است با این اقدام عملا خود را در مقابل خواست و مطالبه مردمی قرار داد که با صدای بلند ۲۹ اردیبهشت خواسته‌ی دیگری داشتند.

پیشتر حمایت غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب گچساران و باشت از انتصاب علیمردانی اصولگرا به عنوان مدیرکل باعث بروز ناراحتی جریان اصلاح طلب از تاجگردون و زمینه ساز انتقادات بسیاری شده بود و اکنون با این روند که حذف نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت از سوی این مدیر، باید منتظر تجدید نظر نماینده گچساران در حمایت از این نیروی اصولگرا شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 همشهری 1396/4/19 10:0:20

    تاجگردون مگه اصلاح طلبه؟؟؟؟

    پاسخ
  • 2 سامیار 1396/4/19 2:57:5

    علیمردانی مثل زنبور بی عسل میمونه اگه نمیتونی کاری کنی استعفا بده

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها