یادداشت
گفتگو و گزارش

وزارت نفت در یاسوج سرمایه‌گذاری می‌کند/ اختصاص ۲۹۰ میلیارد ریال به بهمئی

وزارت نفت در یاسوج سرمایه‌گذاری می‌کند/ اختصاص ۲۹۰ میلیارد ریال به بهمئی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج با احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار سرمایه گذاری می کند. به گزارش افتونیوز، جلسه ای به منظور هماهنگی بیشتر در امر سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران با ایجاد رونق و سرمایه گذاری در پارک جنگلی یاسوج با حضور سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، زارعی نمایند شهرستان های بویراحمد و دنا، معاون پارلمانی وزارت نفت، خلیلی معاون شرکت ملی نفت ایران، منصوری معاون سازمان جنگل و مراتع کشور و برخی از مسئولان ملی و استانی در دفتر وکیلی عضو هیات رئیسه مجلش شورای اسلامی تشکیل شد. استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نحوه واگذاری و الزام نفت به ساخت و ساز های تاسیسات و موضوع عرصه جنگلی پارک از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

به گفته خادمی، مقرر شد، حداکثر طی مدت ۲ ماه آینده موضوع واگذاری پارک جنگلی نهائی و پس از تصویب در مجامع زیربط و در شرکت ملی نفت در اولین فرصت عملیات اجرائی آن آغاز شود.

استاندار یادآور شد: با احداث این مجتمع، گردشگری، اقتصاد، اشتغال و جریان توسعه استان را با نفت پیوند خواهد زد و باعث رشد استان بخصوص شهر یاسوج می شود و یکی از مطالبات مهم، بزرگ و اصلی مردم این استان از نفت، محقق خواهد شد.

اختصاص ۲۹۰ میلیارد ریال وزارت نفت به بهمئی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از کمک ۲۹۰ میلیارد ریالی وزارت نفت به شهرستان بهمئی خبر داد. با پیگیری استاندار و به دستور وزیر نفت جلسه ای با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمیی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی، خلیلی معاون شرکت ملی نفت ایران و همچنین معاون برنامه ریزی و تعدادی دیگر از مسئولان وزارت نفت در محل شرکت ملی نفت ایران در خصوص کمک های مالی و اعتباری وزارت نفت برای توسعه شهرستان بهمئی تشکیل شد. در این جلسه استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: شهرستان بهمئی در یکی از مناطق نفت خیز واقع شده که در عین حال از محرومترین شهرستان های کشور می باشد. خادمی، این شهرستان را دارای پتانسیل های بالای نفت و انرژی برشمرد و افزود: شهرستان بهمیی نیازمند مساعدت و توجه ویژه وزارت نفت است. استاندار تصریح کرد: با پیگیری و تاکیدات لازم در این جلسه وزارت نفت اعلام کرد در سال جاری حدود ۲۹۰ میلیارد ریال طرح و پروژه مهم و تاثیر گذار در سطح شهرستان نفت خیز بهمئی اجرا خواهد کرد. خادمی یادآور شد: در این نشست مقرر شد که ظرف یک ماه آینده با هماهنگی مجموعه کارشناسان وزارت نفت و فرماندار شهرستان بهمئی، بسته ای شامل درخواست های شهرستان و استان در حوزه های مختلف اجتماعی تدوین و برای تصویب نهائی به وزارت نفت اعلام شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها