یادداشت
گفتگو و گزارش

برگزاری مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان فنی و حرفه‌ای استان

برگزاری مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان فنی و حرفه‌ای استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، فرج‌اله راد گفت: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان در یاسوج برگزار شد.

فرج‌اله راد با اعلام این خبر هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه فرهنگ قرآنی بین کارکنان، خانواده کارکنان و کارآموزان،تقویت نقش آموزهای قرآنی در اصلاح سبک زندگی در سطح سازمان و خانواده و کارآموزان و ترغیب کارکنان و کارآموزان و خانواده ایشان به سمت قرآن عنوان کرد .

وی گفت: این مسابقات برای کارکنان در چهار مرحله شهرستان،استان،منطقه ای و کشوری و برای خانواده کارکنان فقط در دو مرحله شهرستان و استان پیش بینی و لحاظ شده است.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات ویژه کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای شامل کارمندان، خانواده‌های ایشان،مربیان و همچنین کارآموزان در رشته‌های در رشته های ، ترتیل،اذان،حفظ و تفسیر و قرائت برگزار شد .

راد افزود: در ششمین دوره مسابقات قرآن ،نهج البلاغه 12 نفر از کارکنان،خانواده های کارکنان و مربیان در سطح استان شرکت کردند و از این تعداد آقایان عبدالرضا شنبدی در رشته اذان،ایوب خشنودان در رشته تفسیر سوره مومنون و سرکار خانم صدیقه افهمی در رشته ترتیل برگزیده و به مرحله منطقه ای که در تاریخ 17 تا 20 مرداد برگزار خواهد شد، راه یافتند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها