یادداشت
گفتگو و گزارش

استانداردسازی200 فقره دریچه منهول فاضلاب در سطح شهر یاسوج/توسعه شبکه فاضلاب شهری در 30 نقطه شهر یاسوج

استانداردسازی200 فقره دریچه منهول فاضلاب در سطح شهر یاسوج/توسعه شبکه فاضلاب شهری در 30 نقطه شهر یاسوج

مدیر آبفای شهری یاسوج از استانداردسازی 200 فقره دریچه منهول فاضلاب در سطح شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد قاسم قلندری در بازدید از پروژه توسعه شبکه فاضلاب شهر یاسوج اظهار کرد: پروژه توسعه شبکه فاضلاب شهر یاسوج هم اکنون در بیش از 30 نقطه این شهر در حال اجر است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاضلاب شهر در افزایش خدمات دهی و رفاه حال شهروندان عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 85 درصد مناطق شهر یاسوج تحت پوشش شبکع جمع آوری فاضلاب قرار دارند که با اجرای این تعداد پروژه فاضلاب این میزان به 90 درصد خواهد رسید.

وی از همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب شهر یاسوج در نقاط مختلف شهر به خصوص در خیابان‌ها و مراکز پرتردد این شهر خبر داد و افزود: با توجه با ترمیم آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج تعداد زیادی از منهول‌های فاضلاب سطح شهر از حالت استاندارد خارج شده بودند.

قلندری از استاندارد سازی بیش از 200 مورد دریچه فاضلاب در سطح شهر یاسوج خبر داد و گفت: عملیات مرمت و همسطح سازی دریچه های فاضلاب در سطح شهر یاسوج به صورت مداوم در حال انجام است.

قلندری همچنین هزینه همسطح‌سازی هر دریچه های منهول فاضلاب سطح شهر را بالغ بر 800000 ریال عنوان کرد و گفت: این کار برای سهولت رفت و آمد تردد خوردروها در حال انجام است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها