یادداشت
گفتگو و گزارش

خبر ویژه: پیروزی قاطع اصلاح‌طلبان در انتخابات نظام پزشکی بویراحمد/ «دکتر مرادیان» اول شد

خبر ویژه: پیروزی قاطع اصلاح‌طلبان در انتخابات نظام پزشکی بویراحمد/ «دکتر مرادیان» اول شد

طبق شنیده‌های خبرنگار افتونیوز، نیروهای اصلاح‌طلب توانسته اند با قاطعیت در انتخابات نظام پزشکی بویراحمد و دنا و بهمئی به پیروزی برسند.

به گزارش اختصاصی افتونیوز، هر چند در در این انتخابات به صورت رسمی لیست ارائه نشد اما پزشکان اصلاح‌طلب توانسته اند همه کرسی های نظام پزشکی این سه‌شهرستان را به خود اختصاص دهند.

بر اساس گزارش های غیر رسمی، دکتر فرید مرادیان پزشک با سابقه اصلاح‌طلب به عنوان نفر اول این انتخابات از سوی اعضا انتخاب شده است. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز چندی پیش به عنوان نفر اول آزمون فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز انتخاب شده بود.

از دیگر برگزیدگان در این انتخابات می‌توان به دیگر پزشکان اصلاح‌طلب نظیر دکتر محسن مرادی، دکتر رقیه پناهی و دکتر پروین نگین تاجی اشاره کرد.

انتخابات نظام پزشکی روز گذشته همزمان با سراسر کشور در همه شهرهای استان برگزار شد و رای گیری تا ساعت 22 شب نیز ادامه داشت. هنوز گزارشی از منابع رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

امید می‌رود مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به پیام این انتخابات توجه کرده و در چینش‌ نیروها از افراد اصلاح‌طلب برای مدیریت در این دانشگاه استفاده لازم را ببرند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 یوسفی 1396/4/31 11:4:43

    احسنت بر دکتر مرادیان، امیدوارم در تمام مراحل زندگی پیروز و موفق باشند. واقعا افتخار این استان هستند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها