یادداشت
گفتگو و گزارش

تقدیر و تشکر «دکتر مرادیان» از پزشکان/ تشکر ویژه از دکتر وکیلی

تقدیر و تشکر «دکتر مرادیان» از پزشکان/ تشکر ویژه از دکتر وکیلی

دکتر فرید مرادیان پزشک اصلاح‌طلب که توانست در انتخابات نظام پزشکی بویراحمد، دنا و بهمئی رای اول را کسب کند در بیانیه‌ای از همه کسانی که وی را مورد محبت و حمایت قرار دادند تشکر کرد.

به گزارش افتونیوز، در بیانیه دکتر مرادیان، از تلاش‌ها و پیگیری دکتر وکیلی برای تایید صلاحیت خود نیز قدردانی شده است.

متن این پیام در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند تبارک وتعالی را شاکرم که انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در شهرستانهای یاسوج، دنا وبهمئی، با مشارکتی مثال زدنی برگزار گردید.

اینجانب که خود را شایسته این همه محبت و حمایت همکارانم نمی‌دانم ضروری است مطالبی را ذیلا عرض نمایم:

۱. از هیاتهای محترم اجرایی و نظارت بر انتخابات کمال تقدیر و تشکر را دارم.

۲. از برادران بزرگوارم جناب آقایان دکتر ایلامی ریاست محترم دانشگاه و رییس هیات نظارت و دکتر جمشید محمدی قائم مقام هیات نظارت و بخصوص برادر فهیم و ارزشمندم جناب آقای دکتر محمدعلی وکیلی نماینده محترم مردم تهران و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، که درمقابل رد صلاحیت اینجانب در هیات مرکزی نظارت کوششهای فراوان نمودند و بر تایید صلاحیت حقیر در هیات نظارت استان پافشاری نمودند و زمینه تایید مجدد و حضور بنده در عرصه رقابت را فراهم نمودند تشکر ویژه دارم.

۳. از تمامی همکاران عزیز و فرهیخته‌ام که در انتخابات شرکت نمودند سپاسگزارم و از آن دسته از عزیزان که با رای خود، اینجانب را مورد لطف وحمایت قرار دادند، تشکر ویژه دارم.

۴. اساتید، همکاران وبزرگوارانی که در انتخابات موفق به کسب آرای لازم نشدند را خاضعانه وخاشعانه تکریم وتمجید نموده و یقینا توفیق خدمت را در سایه حمایت و همفکری و مشورت آنان ممکن و میسور می‌دانم.

۵. نظر به لغو غیره منتظره انتخابات غیره حضوری، احترام تمام و کمال برای معترضان به این نقیصه غیر قابل اغماض قائل هستم و پیشنهاد می‌نمایم که آن‌دسته از اعضای سازمان نظام پزشکی که روزهای قبل از انتخابات، داوطلب شرکت در انتخابات اینترنتی بوده‌اند و موفق به حضور در پای صندوق نشده‌اند، مورد اخذ رای قرار گرفته و اثر رای آنان در سرنوشت انتخابات لحاظ شود.

۶. در پایان از همه همکاران استدعا دارم که بنا به وظیفه انسانی، دینی واخلاقی سعی در تالیف قلوب و اصلاح ذات البین داشته باشند و با همدلی و وحدت و هم‌اندیشی، به توفیق در رسالتها و وظائف سازمان نظام پزشکی بیاندیشند.

والسلام ارادتمند همگان: فرید مرادیان

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1396/5/5 15:25:13

    آفرین بر آن شیرزنی که چنبن فرزندی پرورش دا ده

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها