یادداشت
گفتگو و گزارش

راهزادی: با انشعاب‌های غیرمجاز برق در استان به شدت برخورد می‌شود/ مصرف برق در استان نسبت به 50 سال قبل بی‌سابقه بوده است

راهزادی: با انشعاب‌های غیرمجاز برق در استان به شدت برخورد می‌شود/ مصرف برق در استان نسبت به 50 سال قبل بی‌سابقه بوده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد که برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز برق در این استان نسبت به گذشته شدت بیشتری به خود خواهد گرفت.

به گزارش افتونیوز، داود راهزادی در نشست کمیته برخورد با انشعاب‌های برق‌ غیرمجاز در یاسوج گفت: اقدامات متعددی برای جلوگیری از روند استفاده‌های غیرمجاز از برق در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و البته این اقدامات شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 11 هزار برق غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شده است، اظهار داشت: شعبه ویژه‌ای برای برخورد قانونی با دارندگان برق‌های غیرمجاز در دستگاه قضایی تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش نرخ تلفات انرژی در این استان مهمترین نتیجه استفاده از برق‌های غیرمجاز است.

راهزادی خسارت فراوان به بیت المال، تخریب شبکه‌های برقرسانی و سوختن وسایل برقی مشترکان را از دیگر نتایج استفاده از برق غیرمجاز ذکر کرد.

وی گفت: گرمای زودرس در سال جاری سبب افزایش مصرف انرژی در کهگیلویه و بویراحمد شده و وجود برق‌های غیرمجاز هم افت ولتاژ در شبکه‌های توزیع برق را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی آمارهای کشوری مرتبط با میزان مصرف انرژی، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در این استان نسبت به نرخ کشوری رشد 2 برابری دارد.

راهزادی افزود: میزان مصرف انرژی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9 درصدی را نشان می‌دهد.

وی از افزایش 14 درصدی میزان پیک بار برق در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: میزان مصرف برق در این استان نسبت به 50 سال قبل بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر صرفه جویی در مصرف برق در این استان، گفت: دوران پیک بار برق هنوز به اتمام نرسیده و مشترکان برای جلوگیری از قطعی‌های برق با برنامه همکاری‌های همیشگی را با مجموعه این شرکت داشته باشند.

کهگیلویه و بویراحمد 240 هزار مشترک برق دارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها