یادداشت
گفتگو و گزارش

مظاهری:بیش از 2 هزار نفر در طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی استان جذب می‌شوند

مظاهری:بیش از 2 هزار نفر در طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی استان جذب می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزار و 25 نفر سهمیه استان در طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی است.

به گزارش افتونیوز، صابر مظاهری در نشست کارگروه اشتغال استان با اشاره به دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی اظهار کرد: تاکنون 9 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند که بر طبق سهمیه استان دو هزار و 25 نفر از این افراد جذب و مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمار تحصیلکردگان بیکار استان 18 هزار نفر هستند، گفت: اجرای این طرح در راستای اشتغال فراگیر است و دولت در سال جاری موضوع اشتغال را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: طرح کارورزی برای تحصیلکردگان دانشگاهی اجرایی می‌شود که سهمیه استان در سال جاری دو هزار و 25 نفر است که در برخی از استان‌ها این طرح‌ها به مدت 6 ماه و در مناطق محروم در مدت 9 ماه انجام می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: سهمیه جذب کارورزان دستگاه‌های مختلف مشخص شده که در صنعت 700 نفر، بخش عمران 300، حوزه اقتصادی 20، بخش کشاورزی 200 نفر، بخش تعاون 200 جذب می‌شوند، همچنین جذب کارورزان را در سایر بخش‌ها هم خواهیم داشت.

مظاهری بیان کرد: این افراد در بخش‌های گلخانه، دام، طیور، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، واحدهای بخش صنعت، عمران و بافت فرسوده و سایر بخش‌های تعیین شده جذب و مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها