یادداشت
گفتگو و گزارش

تعریف و تمجید فتاح از کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد/6 هزار مددجو خانه‌دار می‌شوند/ ماجرای فتاح و استاندار در آرایشگاه

تعریف و تمجید فتاح از کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد/6 هزار مددجو خانه‌دار می‌شوند/ ماجرای فتاح و استاندار در آرایشگاه

در نشست پرویز فتاح با مسؤولان استانی موضوعات مختلفی از جمله طرح ضربتی خانه‌دار شدن 6 هزار مددجوی بی‌سرپناه کهگیلویه و بویراحمدی مطرح شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از فارس، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد روز گذشته مهمان استان کهگیلویه و بویراحمد بود که دیداری با استاندار و امام جمعه شهر یاسوج داشت.

در این دیدارها ابتدا محبی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از وضعیت استان را به سمع و نظر فتاح رساند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد 78 درصدی اعتبارات امداد استان در سال جاری نسبت به سال 95 خبر داد.

وی همچنین در زمینه وام اشتغال مددجویی نیز گفت: پوشش 100 درصدی این وام را در استان داشتیم و در جذب منابع بانکی با تعاملی که با بانک‌های استان داشتیم 28 میلیارد و 600 میلیون تومان جذب منابع داشتیم.

محبی همچنین از رتبه اول امداد در حوزه اشتغال روستایی خبر و داد و گفت: و همچنین سند کاهش فقر را در استان تدوین کرده‌ایم.

این مسؤول از تخصیص 500 میلیون تومان برای توسعه اردوگاه امداد در استان خبر داد و از اختصاص 100 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه گفت و افزود: 50 میلیارد تومان آن ابلاغ شد.

وی از ایجاد 8 مجتمع خدماتی و تولیدی در استان خبر داد که کار مطالعاتی آن آغاز شده است و همچنین از رشد خیره کنند جمع‌آوری زکات در استان خبر داد که در سال گذشته یک میلیارد و 346 میلیارد تومان محقق شد و 88 پروژه در حوزه زکات تعریف شد.

محبی همچنین از تعهد 875 میلیونی زکات در استان خبر داد و گفت: در سه ماهه اول امسال تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان تحقق پیدا کرده است ( همراه با تعجب فتاح).

در ادامه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با قدردانی از پرویز فتاح به ذکر خاطره‌ای از فتاح به عنوان مدیری جهادی و مردمی پرداخت و گفت: در دوره وزارت آقای فتاح که در شهرک محلاتی با یکدیگر هم محله‌ای بودیم روزی در آرایشگاه نشسته بودم و فردی هم کنار دست من نشسته بود که خیلی عادی با ما صحبت می‌کرد.

خادمی گفت: خیلی شباهت به آقای فتاح داشت که از او پرسیدم آیا برادر آقای فتاح هستید که در جواب گفت؛ خود فتاح هستم و لذا برای ما مایه تعجب بود.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد در انتخابات‌های گذشته هیچ گاه رویکرد انتخاباتی نداشته افزود: در استان ما که استانی محروم است کمیته امداد هیچ دخالتی در امر انتخابات نکرد.

پرویز فتاح نیز در این دیدار با بیان اینکه استان شما را نباید محروم تلقی کرد افزود: همه اخبار مربوط به استانتان را از تهران پی‌گیری می‌کنم و در جریان همه امور هستم.

رئیس کمیته امداد گفت: کمیته امداد شما در سطح کشور یکی از 10 کمیته امداد برتر است که بسیاری از برنامه‌های آن‌ها در سال گذشته به صورت صد درصدی محقق شده است.

فتاح یکی از مشکلات این استان را در بحث سرپناه مددجویی ذکر کرد و گفت: در این استان 6 هزار نفر مددجو خانه ندارند که برای این کار به کمک مسؤولان استانی به فکر ایجاد سرپناه برای آن‌ها هستیم.

وی همچنین به استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول داد که خیرینی را به استان معرفی کند تا بتوانند در زمینه‌های مختلف پشتیبانی کنند.

امام جمعه یاسوج هم با بیان اینکه استان ما فقیر نیست بلکه از طاغوت عقب نگه داشته شده است از فتاح خواست تا کمک‌های کمیته امداد به استان بیشتر شود.

زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم از فتاح به عنوان یکی از مدیران جهادی نام برد و گفت: کمک‌های بسیار زیادی به استان از طریق کمیته امداد در بحث محرومان و مستضعفان شده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها