یادداشت
گفتگو و گزارش

آرمین محمودی ؛ اصولگرایی که اصلاح‌طلب شد و دوباره اصولگرا شد/تاجگردون پاسخگو باشد

آرمین محمودی ؛ اصولگرایی که اصلاح‌طلب شد و دوباره اصولگرا شد/تاجگردون پاسخگو باشد

مدت زمان زیادی از معرفی آرمین محمودی به عنوان رئیس دانشگاه ازاد یاسوج نمی گذرد . انتصابی که با اعتراض شدید حامیان دولت مواجه شد . منتقدین معتقد بودند آرمین محمودی اصولگراست و شایسته و پذیرفتنی نیست در دولت اصلاح طلب یک مدیر ناهمسو و ناهماهنگ آنهم در جایگاه مهمی چون دانشگاه به عنوان مدیر معرفی شود . همچنین آنها می گفتند که جدای از مسائل سیاسی محمودی ضعیف است و در دوران مدیریتش در دانشگاه ازاد گچساران کارنامه خوبی از خود به یادگار نگذاشته است و مدیریت او نارضایتی دانشجویان را در پی داشت .

البته محمودی خود را اصلاح طلب جا زده بود و با مدیران اصلاح طلب و بویژه نماینده اصلاح طلب شهرستان گچساران هماهنگی کرده بود . اعترضات کارگر نیفتاد و محمودی به عنوان جانشین آل بویه معرفی شد . نکته دیگر که بیش از هر چیز در اعتراضات معترضین به چشم می آمد اعتراض آنها به عزل ناگهانی آل بویه بود . ال بویه پیشتر در یک اظهار نظر به اعتقاد اصلاح طلبان شجاعانه از رئیس دولت اصلاحات حمایت کرده بود و حال طرفداران او بر این باور بودند که باید بخاطر این شجاعت و موضع گیری از آل بویه حمایت شود.

محمودی کارش را آغاز کرد و در یک اقدام نمایشی و به عبارتی می توان گفت کاملا نامربوط غلامر ضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی را به دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برد و حتی بر سر کلاس های درس حاضر کرد .کاری که صورت چندان خوبی نداشت وضرورتی هم برای بهم زدن نظم کلاس ها نبود و میشد هم خارج از وقت کلاس ها با دانشجویان دیدار کرد . البته من بعد باید مطمئن بود که محمودی ریسک نخواهد کرد و از امثال تاجگردون برای بازدید از دانشگاه دعوت به عمل نخواهد آورد. مهمانان هفته قبلی دانشگاه یاسوج در کارگاه پیوست نگاری فرهنگی در این داشنگاه به خوبی نشان می دهد که او دیگر با تاجگردون کاری ندارد و ناهارش را با دیگران میل خواهد کرد.

اخراج میرزاده از دانشگاه ازد و آغاز پروسه هاشمی زدایی فرصت خوبی برای محمودی فراهم کرد تا او سریعا از اصلاح طلبی اعلام برائت کند هر چند ممکن است این اعلام برائت مقطعی و کوتاه مدت باشد . به ضرس قاطع می توان گفت محمودی از فعالترین کسانی بود که در طی این مدت از ولایتی و جدیدا از رهبر حمایت کرده است و علیه وزارت علوم دولت یازدهم موضع گرفته است . اگر این رفتار در حیطه وظایف اداری اقای محمودی است ایراد چندانی وارد نیست اما از آنجا که هیچ کس به غیر از محمودی در میان مدیران دانشگاه آزاد اینقد فعال نیستند نشان می دهد محمودی دنبال اثبات خود و نشان دادن همسویی اش با مدیران جدید دانشگاه ازاد است . احتمالا ماندن و یا رفتن محمودی دیگر در اختیار مدیریت ارشد استان نباشد اما رفتار و تجربه او درس عبرتی است برای مدیران بی خبر از استان که هر کس در تهران به دیدارشان می رود و تعریفشان می دهد سریع برای او رایزنی می کنند و مدیریت برایش دست و پا می کنند. کاش این مدیران و بویژه تاجگردون و آقیا زارعی هم اینک خود را در مقابل این رفتارهای آقای محمودی پاسخگو می دانستند . محمودی هم خوب است کمی از این همه تغییر و موضع گیری آنی خارج شود و به فکر دانشجویان باشد و دغدغه اش تحصیل دانشجویانی باشد که زمینه های زیادی برای تحصیل خود پرداخت می کنند .

البته بد نیست رهبران اصولگرای استان نیز نسبت به وجود چنین نیروهایی کمی حساس باشند و اگر فرصت دخالت در تعیین مدیران این دانشگاه برایشان حاصل شد با دغدغه بیشتری نسبت به این موضوع ورود کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 کاظم لشکری 1398/8/10 15:8:24

    به وضوح از سخنان تو خالی و بدون مستندات نویسنده متن میشه اینجوری استنباط کرد که مشکلات شخصیشون با آقای دکتر محمودی رو که بسیار انسانی شریف ، مدیری لایق و مدبری نام آشنا هستن و کارنامه علمیشون وقت و بی وقت باعث بالا رفتن اعتبار استانمون بوده رو بدون ارائه هیچ گونه سندی، توی سایتی که من اولین باره اسمش به گوشم خورده و محرز هستش اعتبار چندانی نداره با بیان دیدگاهی بیسوادانه و نابخردانه ابراز کرده اند من هم به این نویسنده تبریک میگم بابت شهامتی که جسارت نام بردن از شخصیتی چون دکتر محمودی رو بهشون داد و به ایشون نصیحت میکنم قبل از اینکه بخواد دستی به قلم ببره نگاهی به جایگاه اجتماعی خود و افراد مورد نقدش بندازه

    پاسخ
  • 2 لیلا رحیمی 1396/5/7 16:33:53

    کارشون دیگه. از اسم اصلاح طلب برای رسیدن به خواسته هاشون استفاده میکنن زمانی که به هدف خودشون میرسن دوباره اصولگرا میشن

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1396/5/7 16:32:12

    به نظر ميرسه هر كسي يه مطلبي از ذهنش عبور ميكنه در سايتهاي فراوان و بعضا بي در و پيكر اين استان مكتوب ميكنه  نويسنده اين مطلب يا خواسته يه خودي نشون بده با از اصل موضوع و ماجرا خبر نداره  اولا ارائه مستندات و برچسب هاي اصولگرايي دكتر محمودي رو بيان نفرموديد صرف اينكه بگيد مدير يه رئيس اصولگراست دليلي بر اصولگرايي دكتر محمودي نيست و حتما يه پتانسيل هايي دارد اگر ايشان به كار خودشون در دانشگاه ادامه بدهند(ضمن اينكه ايشان در دوره دكتر ميرزاده كه يك اصلاح طلب هست به اين جايگاه رسيدند) دوما ايشان يه مدير بومي و موفق در عرصه اصلاح طلبيست ميتونيد به عزل و نصب هاي ايشان در همين واحد ياسوج توجه بفرماييد كه با اصولگرايان چيكار كرده اند و با اصلاح طلبان چطوري رفتار كرده اند در ضمن خيلي هم نميشه تندروي كرد در هر جناحي كه باشي در هر صورت منم به عنوان يه شهروند عملكرد ايشان رو قابل قبول ميدانم طبق اطلاعاتي كه دارم و به دستم رسيده و در آخر ايشان مورد تأييد دو تن از بزرگان اصلاحات استان جناب سيد باقر و دكتر تاجگردون ميباشند

    پاسخ
  • 4 اصلاح طلب 1396/5/7 16:15:11

    از نگارشت پیدا ست هم بیسوادی  هم اینکه اهل مطالعه نیستی دوم اینکه اقایی که فقط غرض شخصی داری دکتر تاجگردون به صورت سرزده به دانشگاه ازاد امد سوم اینکه از مدیران این استان کارنامه اصلاح طلبی ایشان و خانوادش را بپرسید و همکاری ایشان با ستاد روحانی را مطلع بشین و در اخر اگر کمی در فکر حیات دانشگاه باشید کار وزیر علوم کاملا غیر قانونی بوده دکتر محمودی برای حیات دانشگاه جان فشانی کرد کاری که تمام نمایندگان اصلاح طلب مجلس انجام دادن۰

    پاسخ
  • 5 دلسوز 1396/5/7 14:47:53

    دوست عزیز حالا مگه غلام خودش اصلاح طلبه؟به قول بهرام فامیلش تا پل فهلیان اصلاح طلبه و از فهلیان به اونور اصولگراست.سر همه مسواین مملکت رو هم شیره مالید و رای استان به روحانی و خاتمی را به نفع خودشان مصادره کردند.ای داد بیداد ازاین چندگانه سوزی.کاش میشد روزی بیاد و دست اینا رو می شد.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها