یادداشت
گفتگو و گزارش

«جعفری» نیامده کار را شروع کرد/ قول معاون دانشگاه علوم پزشکی به مردم چرام

«جعفری» نیامده کار را شروع کرد/ قول معاون دانشگاه علوم پزشکی به مردم چرام

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان چرام بلافاصله پس از مراسم معارفه، کار خود را شروع کرد.

به گزارش افتونیوز از چرام، علی جعفری مدیر اصلاح طلب شبکه بهداشت و درمان در اولین ساعات شروع به کار به عنوان مدیر این مجموعه به همراه دکتر نعیمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از درمانگاه و داروخانه‌های چرام بازدید کرد.

دکترنعیمی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان در این بازدید در گفت و گو با پرسنل و پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام قول خرید و تحویل  یک دستگاه سونوگرافی و یونیت دندانپزشکی را به مردم چرام داد.

نبود سونوگرافی در شهر چرام یکی از مشکلات عدیده مردم در حوزه سلامت است که بارها رسانه ها به این امر پرداختند و حتی وعده هایی داده شد اما متاسفانه به علت عدم پیگیری لازم هنوز این مشکل پابرجاست که امیدواریم با شروع به کار مدیر جدید این مهم تهیه و تامین شود.

در ادامه روز پرکار مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام وی با همراهی و پشتیبانی دکتر نعیمی از مرکز خدمات جامع سلامت بازدید نمودند .

همچنین معاون دانشگاه علوم پزشکی و  جعفری در ادامه   دیداری با امام جمعه شهر چرام داشتند و در استقبال از خادمین امام رضا (ع) و غبار روبی گلزار شهدا همراه با شورای اداری شهرستان چرام شرکت نمودند.

خبر: کریم سبزی پور - خبرنگار افتونیوز در چرام  
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها