یادداشت
گفتگو و گزارش

بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در مورد اعتصاب غذای شیخ محصور و رفع حصر

بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در مورد اعتصاب غذای شیخ محصور و رفع حصر
رئیس جمهور باید به وعده خود به جامعه و مردم که رفع حصر بود عمل کند به گزارش افتونیوز در پی اعتصاب خشک حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی با توجه به وضعیت قلبی و کهولت سن ایشان، شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان با ارسال  بیانیه برای حفظ وحدت و انسجام ملی خواستار رفع حصرمحصورین شدند. متن کامل بیانیه در پی می اید به نام خدا خبر اعتصاب غذای شیخ محصور حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی در پی خواسته قانونی و شرعی؛ خروج مامورین امنیتی از منزل و نیز تعیین زمان دادگاه علنی مطابق قانون اساسی؛ پروژه ظالمانه حصر را که قریب به هفت سال از آن می گذرد وارد فاز جدیدی نمود تا آمران و کاسبان حصر را به چالش کشیده و در برابر جهانیان بازخواست نماید. خواست منطقی و حداقلی جناب کروبی مبنی بر حقوق شهروندی و نصوص دینی و صراحت قانون اساسی برای محاکمه علنی در دادگاه صالحه نه فقط یک استراتژی که حقی آشکار است که از همان ابتدای حصر غیر قانونی از سوی محصورین دلسوز نظام اعلام شد و بی اعتنایی مسئولین امر موجب شد تا به بحران تبدیل شود و اکنون با اعتصاب غذای وی آبروی نظام و انسجام ملی و اعتماد عمومی خدشه دار شده است. شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویر احمد مصرانه از همه کسانی که به نحوی می توانند در رفع حصر موثر باشند خصوصاً مراجع عظام و شورای امنیت ملی می خواهد تا به عاقبت کار بیندیشند و بیش از این اضطراب و پریشانی را بر فضای جامعه و میان مردم و گروههای سیاسی مستولی نکنند؛ آن هم در زمانی که کابینه دولت جدید در انتظار رای اعتماد و چشم جهانیان به رفتار سیاسی معقول مسئولین است و می خواهند از هر فرصتی علیه نظام و حیثیت حقوق بشری آن سوءاستفاده نمایند. لازم است به این غائله هر چه سریعتر پایان داده و این بازی خطرناک باخت-باخت را به شکلی هدایت و رهبری نمایند تا همگان از آن منتفع و برد عمومی حاصل آید. اطاق فکر حصر؛ باید منیت و تکبر و خودخواهی و کین توزی و حسادت را از خود دور کرده و با تاسی به حبل الله المتین؛ حداقل حقوق حقه انسانهای شریف و مبارز و انقلابی و دلسوزان نظام؛ مهدی کروبی، میرحسین موسوی و بانو زهرا رهنورد را که در کهولت سن با بیماریهای جانکاه در حصر هستند محترم شمرده و زمینه رفع حصر را فراهم آورند تا در پرتو آن، عقلانیت و همدلی و انسانیت و اسلامیت اثبات گردد. شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان ک.ب همچنین از رئیس جمهور می خواهد بنا بر وعده های داده شده به آحاد جامعه و مردمی که از وی هم در چهار سال اول ریاست جمهوری و هم در دور دوم و تا به امروز با صدای رسا، رفع حصر را خواستار بودند عمل نماید و نیز نمایندگان مردم در مجلس و خصوصاً فراکسیون امید که داعیه اصلاح طلبی دارند و با رای اصلاح طلبان برگزیده شدند همتی و غیرتی از خود نشان دهند و راه رفع حصر را زودتر هموار نمایند. امیدواریم با درایت مسئولین امر، رفع حصر صورت پذیرفته و دل مردم شاد گردد. بعون الله و المنه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 بس است دیگر 1396/5/29 8:28:49

    همانطور که دوستمان اقا یا خانم دلسوز گفتند وقتی کسی تحت عنوان یک تشکل یا حزب حرف می زند اول خودش باید مشروعیت حقوقی یا مقبولیت مردمی داشته باشد که این اقایان ندارند.من یاد اون ضرب المثل معروف افتادم که می گوید دونفر رو گرفتند ببرنند کلانتری یه نفر سومی پرید و گفت ما سه نفر رو کجا میخواید ببرید؟

    پاسخ
  • 2 دلسوز 1396/5/27 4:55:13

    این شورای هماهنگی دیگه چه صیغه ای هست.کی و چه موقع اینا رو انتخاب کرده است.یا پیغمبر .حرفای حقی زده شده اما قبل از هرچیزی اول خودشون باید مشخص کنند که مشروعیتشون رو از کجا اوردند تا باعث خرابی و اختلاف بیشتر نشدمد منحلش کنند .اصلاح طلبا ناراحتند از این اوضاع.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها