یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد اصلاح‌طلب شاخص هم‌استانی از شعارزدگی سیاسیون/ نه از این مجلس امیدی هست و نه از این دولت!

انتقاد اصلاح‌طلب شاخص هم‌استانی از شعارزدگی سیاسیون/ نه از این مجلس امیدی هست و نه از این دولت!
علی خواجوی اصلاح طلب شاخص هم‌استانی در مطلبی نسبت به شعارزدگی سیاسیون در کشور واکنش نشان داد. به گزارش افتونیوز، خواجوی که خود از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب است در این مطلب از با نوشتن شعری از فرخی یزدی گفته: عمل گرایی در پشت هیاهو گم شده است. متن کامل یادداشت علی خواجوی در پی می‌آید: هرکه شد خام، به‌صد شعبده خوابش کردند هر‌که در‌خواب نشد، خانه خرابش کردند... بازی اهل سیاست که فریب‌ست و دروغ خدمتِ خلقِ ستمدیده، خطابش کردند... اول کار بسی وعده‌ی‌ِ شیرین دادند آخرش تلخ شد و نقشِ بر‌آبش کردند... آنچه گفتند شود سرکه‌یِ نیکو و حلال در نهانخانه‌یِ تزویر، شرابش کردند... پشت دیوار خری داغ نمودند و به ما وصفِ آن طعم دل‌انگیز کبابش کردند... سال‌ها هرچه که رِشتیم به امّید و هوس بر سرِ دارِ مجازات، طنابش کردند... گفته بودند که سازیم، وطن همچو بهشت دوزخی پر ز بلایا و عذابش کردند... زِ که نالیم که شد غفلت و نادانیِ ما آنچه سرمایه‌یِ ایجاد سرابش کردند... لب فروبسته ز دردیم و پشیمانی و غم گرچه خرسندی و تسلیم، حسابش کردند... فرخی یزدی آدم احساس میکند٬ فرخی یزدی امروز صبح این شعر رو سروده٬ بعد دهنش را دوختند و اعدامش کردند. پشت تریبون های مجلس و دولت، با صدای رسا و انعکاس خوش اِکوهای گران قیمت، اکثرا حرفهایی زیبا و قول هایی دلنشین می دهند! نه از این مجلس امیدی هست و نه از این دولت! چهار سال گذشت و مردم هر روز درمانده تر و تهی دست تر می شوند. هر روز فاصله طبقاتی بیشتر می شود. سال پنجاه و هفت صدای مبارزه اینها با فئودالیسم، گوش فلک را پر کرده بود، الآن به همان سرمایه داری و خصوصی سازی برگشته‌اند و دارند به سرمایه داران و سرمایه گذران التماس می کنند که کجایید. انگار در ایران مسابقه خوش صدایی و صحبت های گوش نواز ادیبانه در پشت تریبون است فقط. عمل گرایی در پشت هیاهو گم شده است. ملت از بس که پای تلویزیون نشست و منتظر نتایج انتخابات و رای اعتماد و... خدمات دولتمردان ماند، دیگر رمقی ندارد. هر روز نطق آتشین! هر روز افشای یک اختلاس! هر روز افشای پست جدید یک آقازاده! و هزاران هر روز دیگر که در دوران باید منتظر باشیم!!!
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 7 اسفندی 1396/5/31 22:48:54

    ضمن سپاس از استاد خواجوی ! که در همینم ابتدای کار خود را از عملکرد مدعیان دروغین اصلاح طلبی تبرئه کردند! ولی جناب استاد چهار سال گذشته ی دولت معیار مناسبی برای قضاوت بود ! چرا شما همچنان توجیه گر بودید که چون مجلس با دولت هماهنگ نیست نباید از رئیس جمهور توقع داشت!!!!!!!!! حالاکه مجلس هماهنگ هست ! شما چه پاسخی دارید؟ ایا غیر از این است که دو واژه ی تدبیر و امید لجنزار شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 2 بختیاررضوانی 1396/5/31 12:58:58

    درود بر شرف و بزرگی و ازادگی و شجاعت شما و اینکه اینجانب هم به عنوان یک اصلاحطلب سابق ،همدرد وهمکلام شما هستم یار دیرینه ،هیچ شخص و هیچ موضوعی در این کشور اصلاح نخواهد شد و تمام امید مردم به یاس تبدیل شده است ،نه امیدی به مجلس و نه به دولت نیست ،بخشهای انتصابی هم که خیلی سالهاست که امیدی از انها نبود ،درود بر فرخی یزدی 

    پاسخ
  • 3 شهروند 1396/5/30 10:50:25

    درود بر قلم شیوا و بی ریا و شجاعتان. زنده باشید و مانا.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها