-
از پایان تاریخ تا دموکراسیِ محتضَر
محسن خرامین -
نا-ظفرمندیِ توسعه: اربابِ مردم یا نمایندۀ آنها؟
حسین موسوی -
روابط عمومی؛ تجلی فهم، تفسیر و راهبریِ اجتماعیِ
صیاد خردمند -
تأملی بر اقدامات پوپولیستی دولتها در استان کهگیلویه و بویراحمد
حسن کریمی -
چگونگی ایجاد تعلیمات عشایری از آغاز
سید ساعد حسینی -
تاجگردون؛ وکیل یا ولینعمت؟
یادداشت مخاطبان -
به اعماق برگرد «شیوا»
امراله نصرالهی -
وقتی شایستهسالاری قربانی تبعیض و روابط میشود
حسن کریمی -
دهن کجی شبکه دنا به جامعه ورزش استان و مردم کهگیلویه
سید ابوصالح دانشفر -
خوابِ پروانه در اقلیم سیاستزدگی، آستانهی سقوط در سکوتِ نسیمها
سید یونس آصف جاه
راهاندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین آب وفاضلاب در سطح استان/ تعداد مشترکین آبفا رکورد زد

میزان افزایش تعداد مشترکانبا تقویت و توسعه زیرساختهای آب و فاضلاب محقق شد.
معاون آبفای کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۵۷ درصدی تعداد مشترکین فاضلاب و افزایش ۳۲ درصدی مشترکان این شرکت طی چهار سال اخیر خبر داد.
به گزارش افتونیوز، علی حسینی صبح امروز در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره تلاشهای صورت گرفته طی چهار سال اخیر جهت بهبود خدمات به مشترکین آب و فاضلاب استان اظهار کرد: طی این مدت و با فعالیتها و برنامهریزی های انجام گرفته شاهد افزایش ۳۲ درصدی تعداد مشترکین آب و افزایش ۵۷ درصدی مشترکین فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای اقماری استان بودهایم.
معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان این میزان افزایش تعداد مشترکان را در مقایسه را از زمان تاسیس شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر دانست و گفت: این مهم با تقویت و توسعه زیرساختهای آب و فاضلاب محقق شد.
حسینی از اخذ مجوزهای قانونی تبصره ۳ حق انشعاب آب و فاضلاب و اخذ مجوزهای قانونی ماده ۷ آب بهاء برای کلیه شهرهای استان به عنوان دیگر فعالیت های اثر بخش معاونت امور مشترکین آبفای کهگیلویه و بویراحمد نام برد و گفت: با رایزنیهای مداوم و مکرر با اعضای شورای شهرهای استان این موضوع نیز به تحقق پیوست و شهروندان از مزایای آن بهره خواهند برد.
معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راهاندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر انجام این کار، تحت وب نمودن خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین از گام های موثر و مثبتی بود که به نوبه خود باعث افزایش کمی و کیفی خدمات راسانی به مشترکین آب و فاضلاب گردیده است.
معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان این میزان افزایش تعداد مشترکان را در مقایسه را از زمان تاسیس شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر دانست و گفت: این مهم با تقویت و توسعه زیرساختهای آب و فاضلاب محقق شد.
حسینی از اخذ مجوزهای قانونی تبصره ۳ حق انشعاب آب و فاضلاب و اخذ مجوزهای قانونی ماده ۷ آب بهاء برای کلیه شهرهای استان به عنوان دیگر فعالیت های اثر بخش معاونت امور مشترکین آبفای کهگیلویه و بویراحمد نام برد و گفت: با رایزنیهای مداوم و مکرر با اعضای شورای شهرهای استان این موضوع نیز به تحقق پیوست و شهروندان از مزایای آن بهره خواهند برد.
معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راهاندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر انجام این کار، تحت وب نمودن خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین از گام های موثر و مثبتی بود که به نوبه خود باعث افزایش کمی و کیفی خدمات راسانی به مشترکین آب و فاضلاب گردیده است.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 نقره داغ ۹۳۰ خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
- 2 وجود ۹۱۲ خانواده دارای فرزند چندقلو در کهگیلویه و بویراحمد
- 3 هزار کنتور برق در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال هوشمند میشود
- 4 کاهش بارندگی و آسیب جدی به مزارع کهگیلویه و بویراحمد
- 5 گره کور بلوار جمهوری یاسوج با ورود دستگاه قضایی باز شد
- 6 پیام تبریک نادر منتظریان به فرمانده جديد سپاه استان
- 7 ۶ مجروح در پی تیراندازی در عروسی
- 8 نبود بالگرد مشکل جدی مهار آتشسوزی جنگلهای کهگیلویه و بویراحمد است
-
مدیرکل میراث فرهنگی: اشیا تاریخی به درستی نگهداری نمیشوند/ برای تکمیل موزه نیاز به اعتبار داریم/ کاروانسرا و بافت تاریخی دهدشت احیا میشوند
-
حضور دو نماینده سابق و اسبق بویراحمد در مراسمهای عمومی/ فعالیتهای انتخاباتی «روشنفکر» و «زارعی» شروع شد؟!
-
کار جالب یک مرکز درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی/ «درمانگاه صدرا» جور شهرداری یاسوج را کشید!
-
کمانه سیاست تهاجمی تاجگردون به خودش/ آقای تاجگردون! از صف اول نمایشها بترسید نه از جوانان گچساران و باشت!
-
پیشرفت طرح صنایع پلیمر گچساران از ۴۴ درصد عبور کرد/ جزییات
-
توضیحات فرماندار لنده در خصوص احیای معدن فسفات قیام
-
تشریح جزئیات تسهیلات ودیعه مسکن در کهگیلویه و بویراحمد
-
انتصاب عضو هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی «گهر زمین»/ عکس و سوابق
-
معاون سیاسی استاندار: استادیوم قلعهرئیسی حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته اما هنوز افتتاح نشده است/ عمر مفید پروژه های نیمه تمام استان در حال از دست رفتن است/ پارسائی: آمده ام به ورزش استان خونی تازه تزریق کنم
-
گسترش آفت جوانهخوار بلوط در ۷۰هزار هکتار از جنگلهای کهگیلویه و بویراحمد
نظرات ارسالی 1 نظر
با سلام کاش مدیران آبفا فکری هم به حال سیستم ادراری و تکریم ارباب رجوع در ادراره آب و فاضلاب بویراحمدمی کردند .هرکسی به محض ورود شاهد برخود خشن و جو متشنج اداره می شود کارمندان پرخاشگر و بدور از شان یک پرسنل اداری ومردمی که دهها بار باید سؤالی را بپرسند شاید جوابی بگیرند و به اصلاح کارشناسانی که مردم باید دنبالشان بدوند تا شاید کارشان انجام شود .مگر نه اینکه همین مشترکین باید امتیاز گاز و یا برق هم بگیرند چرا اونجا اینچنین نیست. ...مدیران اگر به حقوق مردم اعتقاد دارند همینجا پاسخی دهند.
پاسخ