یادداشت
گفتگو و گزارش

راه‌اندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین آب وفاضلاب در سطح استان/ تعداد مشترکین آبفا رکورد زد

راه‌اندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین آب وفاضلاب در سطح استان/ تعداد مشترکین آبفا رکورد زد
میزان افزایش تعداد مشترکانبا تقویت و توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب محقق شد. معاون آبفای کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۵۷ درصدی تعداد مشترکین فاضلاب و افزایش ۳۲ درصدی مشترکان این شرکت طی چهار سال اخیر خبر داد. به گزارش افتونیوز، علی حسینی صبح امروز در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره تلاش‌های صورت گرفته طی چهار سال اخیر جهت بهبود خدمات به مشترکین آب و فاضلاب استان اظهار کرد: طی این مدت و با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی های انجام گرفته شاهد افزایش ۳۲ درصدی تعداد مشترکین آب و افزایش ۵۷ درصدی مشترکین فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای اقماری استان بوده‌ایم. معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان این میزان افزایش تعداد مشترکان را در مقایسه را از زمان تاسیس شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر دانست و گفت: این مهم با تقویت و توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب محقق شد. حسینی از اخذ مجوزهای قانونی تبصره ۳ حق انشعاب آب و فاضلاب و اخذ مجوزهای قانونی ماده ۷ آب بهاء برای کلیه شهرهای استان به عنوان دیگر فعالیت های اثر بخش معاونت امور مشترکین آبفای کهگیلویه و بویراحمد نام برد و گفت: با رایزنی‌های مداوم و مکرر با اعضای شورای شهرهای استان این موضوع نیز به تحقق پیوست و شهروندان از مزایای آن بهره خواهند برد. معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راه‌اندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر انجام این کار، تحت وب نمودن خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین از گام های موثر و مثبتی بود که به نوبه خود باعث افزایش کمی و کیفی خدمات راسانی به مشترکین آب و فاضلاب گردیده است. معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان این میزان افزایش تعداد مشترکان را در مقایسه را از زمان تاسیس شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر دانست و گفت: این مهم با تقویت و توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب محقق شد. حسینی از اخذ مجوزهای قانونی تبصره ۳ حق انشعاب آب و فاضلاب و اخذ مجوزهای قانونی ماده ۷ آب بهاء برای کلیه شهرهای استان به عنوان دیگر فعالیت های اثر بخش معاونت امور مشترکین آبفای کهگیلویه و بویراحمد نام برد و گفت: با رایزنی‌های مداوم و مکرر با اعضای شورای شهرهای استان این موضوع نیز به تحقق پیوست و شهروندان از مزایای آن بهره خواهند برد. معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راه‌اندازی سامانه یکپارچه خدمات مشترکین در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر انجام این کار، تحت وب نمودن خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین از گام های موثر و مثبتی بود که به نوبه خود باعث افزایش کمی و کیفی خدمات راسانی به مشترکین آب و فاضلاب گردیده است.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 علی 1396/6/8 7:35:33

    با سلام کاش مدیران آبفا فکری هم به حال سیستم ادراری و تکریم ارباب رجوع در ادراره آب و فاضلاب بویراحمدمی کردند .هرکسی به محض ورود شاهد برخود خشن و جو متشنج اداره می شود کارمندان پرخاشگر و بدور از شان یک پرسنل اداری ومردمی که دهها بار باید سؤالی را بپرسند شاید جوابی بگیرند و به اصلاح کارشناسانی که مردم باید دنبالشان بدوند تا شاید کارشان انجام شود .مگر نه اینکه همین مشترکین باید امتیاز گاز و یا برق هم بگیرند چرا اونجا اینچنین نیست. ...مدیران اگر به حقوق مردم اعتقاد دارند همینجا پاسخی دهند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها