یادداشت
گفتگو و گزارش

تقدیر رئیس جمهور از مدیر اصلاح‌طلب هم‌استانی/عکس

تقدیر رئیس جمهور از مدیر اصلاح‌طلب هم‌استانی/عکس

رئیس جمهور از مدیر اصلاح طلب هم استانی تجلیل کرد.

به گزارش افتونیوز، سیزدهمین جشنواره شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با شعار توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با تقویت وحدت و عزت ملی در سایه آزادی، امنیت و آرامش در سالن اجلاس سران برگزار شد و در این نشست از ده سازمان و دستگاه برتر کشور تقدیر شد.

در این مراسم رییس جمهور از خانواده 5 شهید دولت، شهیدان محمد جواد تندگویان، سید موسی نامجو، موسی کلانتری، محمود قندی و حسن عباسپور و برگزیدگان و دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی در سال 96 که بر اساس نتایج ارزیابی های انجام شده از عملکرد سال 95 آنها انتخاب شده اند با اهداء لوح و تندیس جشنواره، تقدیر کرد.

بر این اساس وزارت امور اقتصادی و دارایی ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان ملی استاندارد، سازمان بهزیستی کل کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان 10 دستگاه برتر در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی برگزیده و از سوی رییس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

قابل ذکر است که سازمان مالیاتی دستگاه اول کشور شناخته شد.

گفتنی است دکتر سید کامل تقوی نژاد رئیس کل سازمان مالیاتی کشور از فرزندان توانمند و بلند آوزه کشور در عرصه های مدیرتی است

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها