یادداشت
گفتگو و گزارش

جانبازان الگوهای صبر و اسقامت هستند

جانبازان الگوهای صبر و اسقامت هستند

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ویژگی ها و صفات شایسته جانبازان راه دین و کشور، آنان را الگوی صبر و اسقامت خواند.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان، " نادر جانی پور" در دیدار با خانواده " فریبرز درست " جانباز شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک امکان برگزاری آئین تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس قابل مقایسه با جانبازی و رشادت های این عزیزان نیست.

وی با بیان اینکه جانبازی جانبازان و ایثار ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در تاریخ بشریت به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: جانباز عنوان قمر بنی هاشم(ع) در صحرای کربلا بوده که رسیدن به این عنوان و لقب در دنیای امروزی افتخار و لیاقت می خواهد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما براین باوریم که راه شهادت، ایثارگری و جانبازی در راه امام حسین(ع) تا ظهور مهدی موعود(عج) باید ادامه داشته باشد و با پیروی و ادامه دادن این مسیر است که می توان به سعادت حقیقی دست یافت.

جانی پور با اشاره به اینکه باید پذیرفت ادامه دادن راه شهادت و جانبازی در نظام مقدس اسلامی مان لیاقت و شایستگی می خواهد، تصریح کرد: پرچم این راه باید همیشه برافراشته نگه داشته شود.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز در سه ساله اخیر بصورت مستمر و متعدد با عناوین مختلف از خانواده های معظم شاهد ، ایثارگر ، آزادگان و جانبازان معظم هشت سال دفاع مقدس تجلیل نموده و البته این تجلیل را وظیفه ذاتی خود می داند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از 70 درصد از پرسنل این شرکت جزء خانواده های معظم شاهد، ایثارگر، آزاده و جانباز بوده که برای همه ما ، خدمتگزاری به آنان یک افتخار است.

جانی پور از اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و بیان داشت: برگزاری این برنامه ها در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت تا یاد و نام رشادت های دوران دفاع مقدس پاس داشته شود.

در پایان این دیدار به رسم لوح تقدیری به جانباز " فریبرز درست " اهداء شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها