یادداشت
گفتگو و گزارش

دولت و مجلس از ذیحسابان دستگاههای اجرایی حمایت کنند

دولت و مجلس از ذیحسابان دستگاههای اجرایی حمایت کنند

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان در دیدار غلام محمد زارعی نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خواستار توجه بیشتر دولت و مجلس و حمایت از ذیحسابان دستگاههای اجرایی شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان، غضنفر آرام در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای نماینده بویراحمد و دنا در راستای توسعه استان و شهرستان بویراحمد گفت: مسئولیت ذیحسابان در دستگاهها بسیار مهم و حساس هست اما از نظر دریافت حقوق و مزایا تفاوت چندانی با کارمندان عادی دستگاههای اجرایی ندارند و به نسبت مسئولیت مهمی که بر عهده دارند لازم است دولت و مجلس تمهیداتی برای حمایت از ذیحسابان اتخاذ کنند.

آرام افزود: ذیحسابان مشاوران امین مدیران و دستگاههای اجرایی، مدافعان حقوق دولت در دستگاهها و موانعی برای مفسدان مالی و اقتصادی در ادارات هستند و انضباط مالی حاکم بر دستگاهها نتیجه تلاش و کوشش ذیحسابان است.

آرام با اشاره به نقش پررنگ ذیحسابان در وصول مالیات و درآمدهای استانی اظهار داشت: درآمد مصوب استان در سال 96، 243 میلیارد تومان می باشد که سهم 5 ماهه نخست سال از این مبلغ وصول شده است.

رئیس خزانه معین استان از پرداخت 47 میلیارد تومان حقوق در پنج ماهه نخست سال به 26 دستگاه اجرایی خبر داد و افزود: از محل اسناد خزانه سفر ریاست جمهوری نیز 50 درصد اسناد و مدارک جهت دریافت تائیدیه به بانک ملی ارائه گردیده و بقیه نیز در چند روز آینده به خزانه ارائه و تائیدیه آنها اخذ خواهد شد و انشاء اله مبالغ این اسناد در سررسیدهای اعلام شده در تاریخ های 21/6/96، 21/9/96 و 28/12/96 به حسابها واریز خواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها