یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک عجیب استاندار به یک مدیر کشوری

پیام تبریک عجیب استاندار به یک مدیر کشوری

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی انتخاب دکتر " مرتضی بانک" از سوی ریاست محترم جمهوری را به عنوان "مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی" تبریک گفت.

به گزارش افتونیوز، این پیام تبریک به دلایل مختلف در نوع خود جالب و عجیب است. تنها عضو کابینه که خادمی برای وی پیام تبریک فرستاد وزیر کشور بود که با توجه به اینکه استانداری زیر مجموعه وزارت کشور است آن پیام تبریک خادمی به رحمانی فضلی نیز چندان عجیب نبود. اما خادمی به هیچکدام از اعضای کابینه و یا معاونان رئیس جمهور (به صورت رسمی و مکتوب و یا رسانه‌ای) برای انتصابشان تبریک نگفت.

تا جایی که می‌دانیم استان ما در زمره استانهایی دارای مناطق آزاد و یا صنعتی هم نیست. پیشتر در خبرها نیز از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گچساران گفته شده بود که هنوز هم این امر محقق نشده است که بتوان این پیام تبریک را برای توجه خاص مشاور رئیس جمهور به استان دانست.

مرتضی بانک عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه است و تا جایی که می‌دانیم موسی خادمی گر چه اصلاح طلب است اما به صورت رسمی عضو هیچ کدام از احزاب اصلاح‌طلب یا اعتدالی نیست که بتوان این پیام تبریک را از سوی یک هم حزبی قلمداد کرد.

تنها سابقه دوستی و رفاقت بانک و خادمی می‌تواند توجیه کننده این پیام تبریک باشد.

به هر صورت این پیام تبریک برای مشاور رئیس جمهور از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نوع خود جالب است.

در متن پیام تبریک دکتر سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دکتر مرتضی بانک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر بانک

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان "مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری،صنعتی و ویژه اقتصادی" که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های برجسته حضرتعالی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است را صمیمانه تبریک عرض می کنم. جنابعالی از نیروهای خدوم،پرتلاش و از چهره های ارزشمند و فرهیخته ای هستید که همواره و در جایگاههای مختلف مخلصانه در جهت اعتلای ایران اسلامی، گام برداشته و تلاش نموده اید. اینجانب برای شما در مسئولیت جدید از خداوند بزرگ و بلند مرتبه سلامتی، بهروزی، عزت و سربلندی مسالت دارم.

سید موسی خادمی/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 رضایی 1396/6/17 18:2:41

    مشکل استان ما خادمی است اگر خادمی نرود اصلاح طلبان استان نابود میشوند و در آینده سیاسی استان نقشی ندارند

    پاسخ
  • 2 اوشلوکن 1396/6/17 13:59:26

    هیچ عجیب نیست اگه نخواهی چیزی توش دراری ازلحاظ اقتصادی میشه روش حساب کرد اتفاقا این پیام هوشمندی وذکاوت استانداررامیرسونه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها