یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک مسئولان به مناسبت عید غدیر خم

پیام تبریک مسئولان به مناسبت عید غدیر خم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت را تبریک گفت.

در پیام تبریک سید موسی خادمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غدیر تجلی گاه عشق به ولایت و امامت و رمز پایدار تبعیت از حقانیت و عدالت است. غدير چشمه جوشان معنویت و بندگی و گنجینه سراسر عشق حضرت ربوبیت است .

عید غدیر بی شک دريايي است بيكران که همه عاشقان و صالحان عالم از آن سیراب می شوند و نقطه اتصال زمینیان و آسمانیان برای عبادت و بندگی است.

غدير ظرفیتی عظیم برای اثبات حقانیت ولایت و آغازگر حکومت الله بر زمین است تا آنگاه که ناخالصی ها و شیطان صفتی ها از زمین رخت برچیند و عدل و مساوات حکمفرما شود.

اينجانب فرارسيدن اين عيد فرخنده و سعيد، و عید بزرگ مسلمانان را که عيد اتمام نعمت الهي و اكمال دين است را به همه شيعيان و مسلمانان عالم، بويژه مردم مؤمن و شريف استان کهگیلویه وبویراحمد تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

واژه پرمغز و عمیق غدير با کلید واژه حیدر کرار و ستون خیمه پیامبر توام است ، امام رئوفی که زاده خانه خدا و حامی یتیمان و مستضعفان و خار چشم دشمنان دین و اسلام است. از درگاه حضرت احدیت پیروزی، عزت و سرافرازی مسلمانان و رهایی سرزمینها و مناطق اشغالی از چنگال دیوصفتان و داعشیان را خواهانم.

سید موسی خادمی استاندار

********************************************************

پیام تبریک مهندس خادم به مناسبت عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد رحمان خادم در پیامی عید بزرگ غدیر خم را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی

"من کنت مولا فهذا علی مولا"

مرا غدیر نه برکه، بلکه بیکران دریاست علی نه فاتح خیبر، که فاتح دلهاست

واقعه غدیر نشانه و رمزی است که از تداوم حفظ نبوت حکایت می کند و غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. بی تردید غدیر خم، آغازی دیگر برای نوشیدن از چشمه زلال راستی، پاکدستی و انسانیت است که درست پس از مناسک حج، عیار تهذیب نفس سنجیده شده و امید داریم همگان با درک صحیح از این واقعه عظیم، علی‌وار آزاده فکر و عمل کنند چرا که هیچ سرمایه‌ای بالاتر از زندگی در مکتب امیر مؤمنان (ع) وجود ندارد. اینجانب فرصت را مغتنم شمرده روز عظیم و سراسر شادی، عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت علوی، چراغ هدایت و روشنایی بخش زندگی بشری را به هموطنان عزیز، هم استانیهای غیور و همکاران تلاشگر صنعت نفت و گاز و خانواده های محترم تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت برای همه شما عزیزان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها