یادداشت
گفتگو و گزارش

نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد «خبر افتونیوز» را تایید کرد/ «دکتر خادمی» به لرستان می‌رود

نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد «خبر افتونیوز» را تایید کرد/ «دکتر خادمی» به لرستان می‌رود

نماینده اصلاح طلب خرم آباد خبر سایت افتونیوز را تایید کرد.

به گزارش افتونیوز، چند روز پیش خبری مبنی بر انتقال سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استان لرستان و تکیه بر صندلی استانداری این استان لرنشین منتشر شده بود و برخی از افراد آن را نادرست می دانستند اما امروز نماینده اصلاح طلب خرم آباد از قطعی شدن این موضوع خبر داد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر و تحول در همه جا وجود دارد که برخی اوقات این تحولات خوب بوده و گاهی اوقات بد است.

محمد بیرانودی پیرامون تغییر استاندار لرستان اظهار داشت :در هر حال تغییر استاندار تصمیمی بوده که از سوی دولت گرفته شده است و لذا این تغییر را به فال نیک می گیرم.

وی افزود :به نظر می رسد انتخاب سید موسی خادمی به عنوان استاندار جدید لرستان قطعی بوده و وی به عنوان جایگزین بازوند از سوی هیات دولت معرفی می شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: برای انتخاب استاندار لرستان تلاش کردیم که یک نیروی جوان و کارآمد انتخاب شود اما در هر صورت در انتخاب استاندار مسائل مختلفی وجود دارد و موضوعات مختلفی مطرح می شود.

بیرانوندی ضمن تقدیر از زحمات بازوند در مدت حضور در لرستان، گفت: امیدواریم سید موسی خادمی که از لحاظ فرهنگی و قومیتی نیز با ما نزدیک است،بتواند منشاء خیر و برکت برای لرستان باشد و با تصمیمات مناسب و ایجاد تغییرات صحیح انتظارات را برآورده سازد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها