یادداشت
گفتگو و گزارش

خبر ویژه: نماینده سابق دهلران استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود/ عکس و بیوگرافی

خبر ویژه: نماینده سابق دهلران استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود/ عکس و بیوگرافی

نماینده دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌شود.

به گزارش افتونیوز، یک منبع آگاه به خبرنگار افتونیوز گفت: علی محمد احمدی نماینده پیشین دهلران استان ایلام و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم، به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هیئت دولت معرفی شده است و به احتمال زیاد در جلسه روز چهارشنبه 22 شهریور هیئت دولت رسما به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شود.

احمدی متولد 1344 آبدانان ایلام، داری مدرک دکتری علوم اقتصادی با گرایش توسعه اقتصادی و عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس با رتبه استادیاری می‌باشد.

وی همچنین دارای تالیف سه کتاب «اصول و مبانی بودجه ریزی» ، «پول، ارز و بانکداری» و «توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی» و همچنین ترجمه دوکتاب «اقتصاد سلامت» و «دستورالعمل تنظیم حسابهای ملی سلامت» نیز می‎‌باشد.

احمدی در نهمین دوره رقابتهای انتخاباتی مجلس در حوزه انتخابیه دهلران با عنوان نماینده مستقل در انتخابات شرکت کرد و با کسب 62 درصد آرا (۵۲٬۶۵۲ رأی ازمجموع ۸۴٬۸۷۷ رأی ) به مجلس راه یافت. احمدی در مجلس نهم به همراه سه نماینده استان(زارعی، بزرگواری و تاجگردون) عضو فراکسیون رهروان ولایت بود.

وی در رقابتهای مجلس دهم، به دور دوم انتخابات راه یافت اما در این مرحله انتخابات را به رقیبش شادمهر کاظم زاده واگذار کرد و نتوانست به مجلس راه یابد.

وی هم اکنون مشاور وزیر نفت است.

در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را عهده دار بود آقای احمدی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون فعالیت می‌کرد.

احمدی جایگزین سیدموسی خادمی استاندار فعلی استان می شود که به عنوان استاندار لرستان منصوب شده است.

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها