یادداشت
گفتگو و گزارش

نمره 15 خادمی به عملکرد مدیرانش

نمره 15 خادمی به عملکرد مدیرانش

خادمی استاندار پیشین کهگیلویه وبویراحمد به عملکرد تیم مدیریتی خود نمره ۱۵ داد.

به گزارش افتونیوز، استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در چهار سال سکانداری استان تلاش‌های زیادی به همراه مجموعه مدیریتی برای خدمت مطلوب به مردم خوب و فهیم استان صورت گرفته است، گفت: به زودی و در آینده‌ای نزدیک طرح‌های عمرانی بزرگی در استان از جمله بیمارستان ۲۹۰ تختخوابی یاسوج، توسعه باند فرودگاه و پل سوم بشار یاسوج و نیز بیمارستان باشت به بهره برداری می‌رسند.

سید موسی خادمی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از طرح‌های عمرانی بزرگ استان در چهار سال اخیر به بهره برداری رسیده است افزود: کارها و فعالیت‌های دیگری هم در حوزه زیرساخت‌ها به زمین مانده که همه اعم از مسئولان دولتی و بخش خصوصی باید برای تکمیل و بهره برداری از آن‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

وی در پاسخ به سؤالی که بعد از چهار سال تلاش و فعالیت چه نمره ای را به خود و تیم مدیریتی‌اش می‌دهد گفت: دادن نمره به من را که مردم خوب استان باید بدهند اما خودم به عملکرد تیم مدیریتی‌ام نمره ۱۵ می‌دهم.

خادمی در ادامه از استاندار جدید استان خواست: برای بهبود فضای کسب و کار و زمینه سازی برای جذب و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه در حوزه‌های گردشگری، نفت و گاز و همچنین در معرفی بیشتر توانمندی‌های بالای استان در زمینه‌های مختلف تلاش کند.

وی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه در دوران خدمت خود چه اشتباهاتی را مرتکب شده است، افزود: با وجود اینکه اعتبارات مصوب استان رشد چند برابری داشته است ولی در بخشی از برنامه‌ها اشتباه محاسباتی وجود داشت و آن گونه که باید و شاید تخصیص منابع محقق نشد.

خادمی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان، اضافه کرد: این سفر آثار خوبی برای استان داشته و از جمله این آثار می‌توان به تزریق ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح ملی جاده پاتاوه به دهدشت در سال ۹۵ و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۶ اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی یاسوج تا پایان مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: عملیات احداث بیمارستان شهرستان باشت نیز در حال اتمام است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها