یادداشت
گفتگو و گزارش

کاهش شهرهای دارای تنش آبی کهگیلویه و بویراحمد به چهار شهر/ بروزسانی رفع شکستگی شبکه توزیع در شهرها

کاهش شهرهای دارای تنش آبی کهگیلویه و بویراحمد به چهار شهر/ بروزسانی رفع شکستگی شبکه توزیع در شهرها

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران و معاونان شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بروزرسانی رفع شکستگی و مرمت شبکه توزیع آب شهرهای استان به خصوص شهرهایی که بیشتر با مشکلاتی از این جنس مواجه هستند از برنامه‌های اصلی حوزه بهره‌برداری است.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد سیدیعقوب فرجی افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده طی سال‌های اخیر تعداد شهرهای دارای تنش آبی از 8 شهر به 4 شهر در سال جاری کاهش یافت که این مهم در اثر برنامه‌ریزی و تقویت زیرساخت‌های لازم بدست آمد.

وی با اشاره به اینکه رفع تنش آبی در شهرهای یاسوج، مادوان، سوق و دیشموک از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان است،گفت: با اجرای برخی پروژه های در دست اجرا در سال های آتی شاهد کاهش و رفع اثرات تنش آبی در این شهر ها خواهیم بود. معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تقویت تیم اتفاقات و رفع شکستگی شهرها عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 55 مورد شیرآلات شبکه توزیع در سطح شهرهای استان شناسایی و مرئی‌سازی شده است. فرجی افزود: در سال گذشته نیز شناسايی و مرئی سازی 145 مورد شيرآلات شبكه توزيع در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها