یادداشت
گفتگو و گزارش

در سالجاری ۳۰ کیلومتر خط اصلی و انشعاب فرعی فاضلاب در استان اجرا شد

در سالجاری ۳۰ کیلومتر خط اصلی و انشعاب فرعی فاضلاب در استان اجرا شد

مدیرعامل آبفای استان گفت: در همین مدت بیش از ۳۰ کیلومتر خط اصلی و انشعاب فرعی فاضلاب طی سال جاری در سطح پنج شهر استان اجرا شد.

سیدعلی لدنی‌نژاد در نشست معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان اظهار کرد: به رغم چالش‌های پیش‌رو ، تلاش کارکنان و مدیران آبفای استان جای تقدیر دارد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در تابستان جاری شاهد کاهش تبعات ناشی از تنش آبی در شهرهای دارای تنش بودیم، اظهار کرد: این مهم جز در سایه همت شبانه‌روزی کارکنان تحقق پیدا نمی‌کرد. وی تقویت روحیه جهادی و از خودگذشتگی را لازمه دستیابی به برنامه‌های پیش‌روی آبفای استان دانست و گفت: تحقق برنامه‌های آب و فلاضلاب و ارتقاء خدمات‌رسانی به شهروندان در سایه این تفکر انجام پذیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از توسعه بیش از ۲۰ کیلومتر و اصلاح بیش از ۱۸کیلومتر شبکه توزیع در سطح شهرهای استان به عنوان بخشی از عملکرد سال جاری آبفای استان یاد کرد و گفت: به رغم محدودیت های مالی این میزان اجرای پروژه مثال‌زدنی و جای تقدیر دارد.

وی یادآور شد: در همین مدت بیش از ۳۰ کیلومتر خط اصلی و انشعاب فرعی فاضلاب طی سال جاری در سطح پنج شهر استان اجرا شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها