یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تصمیم‌‌ها مبتنی بر رفع نابرابری‌ خواهد بود/نماینده همه جریانات و سلایق سیاسی هستم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تصمیم‌‌ها مبتنی بر رفع نابرابری‌ خواهد بود/نماینده همه جریانات و سلایق سیاسی هستم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیم‌گیری‌ها، جهت‌گیری‌ها و هدف‌گذاری اساسی پس از بررسی نیازها و انجام طرح آمایش سرزمینی در این استان بر اساس رفع نابرابری‌ها و حرکت بر مدار توسعه متوازن در همه مناطق خواهد بود.

به گزارش افتونیوز به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی در دیدار با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان مصادیقی از وجود برخی نابرابری‌ها در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: بدون شک چنین مسائل و برخی نابرابری‌ها آزاردهنده‌تر از وجود فقر و محرومیت‌ها در این استان است.

وی بیان کرد: لازمه ایجاد تعادل و تناسب به لحاظ توسعه بین نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد نگاه‌های سیستمی، مدیریت هوشمندانه و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن و بخشی نگری است.

احمدی با بیان اینکه تدوین برنامه توأم با مدیریت هوشمند و هدفمند مورد تأکید در دولت دوازدهم و تیم مدیریت اجرایی این استان خواهد بود، گفت: به دستگاه‌های مختلف و مدیران اعلام شده که حتی تخصیص اعتبارات استانی بر حسب برنامه و شاخص‌های عملیاتی باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: بدون شک استفاده از نظرات، انتقادهای سازنده توأم با نگاه مشفقانه و دلسوزانه نخبگان، روحانیت، علما و نماینده ولی فقیه همواره مدنظر مسئولان و مدیریت اجرایی استان است.

وی به برخی مسائل سیاسی و فرهنگی و انتظاراتی که علما از دولت در این راستا دارد اشاره کرد و گفت: در حوزه مسائل فرهنگی و دینی رویه متعادل و اعتدال گرایی مد نظر خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: به همان میزان که حفظ مبانی دینی و اسلامی مهم و ارزشمند است باورسازی و باورپذیری جوانان نیز باید مورد توجه باشد و این واقعیتی است که امروزه سطح معرفت و بینش مردم بسیار بالا رفته و نمی‌توان با برخی روش‌های سلبی و تحمیلی به دنبال جذب آنان بود.

وی گفت: در حوزه مسائل سیاسی نیز رویکرد و هدف اساسی آگاه سازی و افزایش سطح بینش سیاسی مردم مورد تأکید خواهد بود.

این مسوول ارشد اجرایی گفت: مطمئن باشید که مجموعه استانداری مثل دولت و رئیس‌جمهور نماینده آحاد مردم است و ما هم استاندار همه جریانات و سلایق سیاسی هستیم. وی با بیان اینکه تلاش می‌کنم استاندار همه مردم استان باشم افزود: اگر استاندار در عمل و در جهت‌گیری و توجهات به یک منطقه توجه کند خطای نابخشودنی انجام داده است و نگاه ما ین است که همه سرمایه‌های استان مورد تکریم قرار بگیرند و نقطه نظرات همه را می‌گیریم و در نهایت خودم تصمیم گیرنده اصلی هستم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار بر ضرورت شناخت دقیق و درک عمیق نیازها در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه حرکت‌ها و تصمیم گیری‌ها یا بر حسب منفعت و یا بر اساس مصلحت‌هاست، گفت: حرکت هرگاه بر مدار منفعت‌طلبی‌ها باشد رشد و توسعه نیز جزیره‌ای، خرد و منطقه‌ای خواهد بود.

وی تصریح کرد: هرگاه حرکت‌ها نیز بر اساس مصلحت باشد نگاه‌های کلان نگر شکل می‌گیرد و رشد و توسعه متوازن جایگزین رشدهای کاریکاتور و نامتوازن خواهد شد.

[gallery type="rectangular" ids="22258,22259,22260,22261,22262,22263,22264,22265,22266"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها