یادداشت
گفتگو و گزارش

آفتاب پرست‌های استانداری!

آفتاب پرست‌های استانداری!

چند روزی از تشکیل دولت یازدهم نگذشته بود که برخی از کارکنان استانداری اقدام به تشکیل جلسات محفلی و شبانه گرفتند تا خود زمام امور استان را در دست بگیرند.

این افراد که برخی ها شون در ستاد های محسن رضایی و سعید جلیلی فعال بودند کم کم از اختلافات ناشی از انتصاب موسی خادمی مابین نمایندگان و مجمع اصلاح طلبان نهایت استفاده و بهره برداری را نمودند و با سیاست نفاق و دو رویی شب با دکتر تاجگردون و حاج زارعی خوش و بش می کردند و روز با تیم اصلاح طلبان و عصر هم با حلقه ساداتی ها جلسات محفلی داشتند و کم کم و بی هیچ هزینه ای پست های کلیدی در استانداری و پست های درآمد زا را در دستگاههای اجرایی تصاحب نمودند. و خیلی راحت به ریش غلامرضا تاجگردون ، سید باقر موسوی و سید ضیا الدین رضاتوفیقی و امروز هم به ریش سید موسی خادمی می خندند.

برخی از این مدعیان چنان گوی سبقت را از بقیه راندند و چنان دستمال ها و پاچه ها را مورد توجه قرار دادند که گویی بقیه نیروهای اصلاح طلب به جای آنها در ستاد های انتخاباتی اصولگرایان فعال بودند؟؟؟؟

اینان در ۴ سال صدارت سید موسی خادمی حلقه ای تشکیل دادند و جز به منافع باندی و خانوادگی و طایفه ای نیاندیشیدند. و دقیقا مهمترین ضعف استانداری سید موسی خادمی همین قسم مدیران فرصت طلب بودند که با مشاوره های غلط زمینه بدبینی مردم و اصلاح طلبان را به دولت و شخص موسی خادمی فراهم آوردند. و تلاشها و خدمات دولت را با رفتارهای فرصت طلبانه و چاپلوسانه خویش به حاشیه بردند.

حالا بنا به تصمیم جدید دولت و گویا با مشورت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانداری جدید انتخاب شده است که احتمال نزدیکی و رفاقت ایشان با دکتر تاجگردون و حاج زارعی می رود ولی در یک اقدام بی سابقه و غیره اخلاقی کسانی که تا دیروز سایه نیروهای منتسب به تاجگردون را با تیر زهرآگین می زدند و شب و روز با تملق دکتر خادمی را از بدنه نیرو های حامیان دولت دور می کردند یک دفعه به دکتر موسی خادمی پشت کرده و بی وفایی نموده و مجددا با اقدامی غیره اخلاقی تر مداح تاجگردون و نیروهایش شده اند ،؟؟؟؟؟؟

کاش این آدمها حداقل به دکتر سید موسی خادمی وفادار می ماندند. و بداند که در دولت خیالی ما این مداحان بی وفا جایگاهی نخوانده داشت و اگر خدا کمک کند مبنا شایسته سالاری خواهد بود نه چاپلوس سالاری؟؟؟؟

زیرا کسانی که به دکتر خادمی وفا نکردند به دکتر احمدی هم نمی کنند......

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ف.م 1396/7/4 22:22:21

    بله ،همیشه ودر همه جا بوقلمون صفت وجود داره ،ولی ادم از روی بعضی ها متعجب میشه ،که در واقع سنگ پای قزوینن .

    پاسخ
  • 2 هاشمی 1396/7/4 16:58:17

    این نوشته موارد اتهامی زیادی را متوجه کسانی نموده که توان نام بردن از انها را هم نداشته است. تحلیل و نمونه ای هم در متن نیامده و تنها به یک یادداشت شخصی شبیه است. رسانه مناسب تر است که نوشته هایی را ننتشر کند که حداقل های لازم را داشته باشد. اگر نویسنده آگاهی یا جرات نوشتن اصل موضوع و توان تحلیل آن و شرایط بازگویی ماوقع را ندارد اصلا چه ضرورتی برای این همه کلی گویی وجود دارد؟ مملکت ما پر است از اینگونه آدمها. دکترخادمی به هرکسی پست و مقامی داد پای خودش باید نوشته شود نه رندی و ظاهرسازی دیگران! چگونه است که نویسنده این راز و رمزها را می فهمد و استاندار نمی فهمید؟ برادر عزیز! استاندار هم می فهمید چکار دارد می کند. ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم!  جالب است که در زمان موسی خادمی علاوه بر مولفه های منطقه ای و سیاسی و ... یک مولفه جدید به نام "حلقه ساداتی ها" هم به قاموس سیاست استان اضافه شد!

    پاسخ
  • 3 بابک بی باک 1396/7/4 14:43:50

    پرداختن به این موضوع خودش مسخره اس

    پاسخ
  • 4 وحیدی نیا 1396/7/4 13:52:10

    درود به نویسنده محترم که به واقعیت اشاره نموده خوب بوداستاندارمحترم به این مهم توجه بیشتری بنمایدتامردصفتان مردانه بیایندمردانه پای کارمردم واستان محروم تابه جای تملق و منفعت گرایی اصلاح طلبی وبه منافع عموم فکر کنندوعمل نمایند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها