یادداشت
گفتگو و گزارش

ادعای مدیرکل تحول اداری استانداری: اصلاح طلبان استان به طور قطع از استاندار حمایت می‌کنند!

ادعای مدیرکل تحول اداری استانداری: اصلاح طلبان استان به طور قطع از استاندار حمایت می‌کنند!

یک فعال سیاسی اصلاحطلب در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ، اصلاحطلبان این استان بطور قطع از استاندار جدید حمایت می کنند .

مجید باقریان گفت: اصلاحطلبان کهگیلویه و بویراحمد و جریان های سیاسی حامی دولت اعتدال قطعا با تمام توان از دکتر احمدی حمایت خواهند کرد تا وی در برنامه های خود موفق شود .

این فعال سیاسی حامی دولت با تاکید بر حمایت همه مجموعه اصلاحطلبی استان از استاندار جدید اظهار داشت : هدف نهایی اصلاحطلبان استان از این حمایت ، موفقیت دولت و تحقق برنامه های استاندار استان خواهد بود .

وی گفت : استاندار ، قطعا مجری سیاست های این دولت در استان خواهد بود و جریان های سیاسی اصلاحطلب و حامی دولت نیز معتقدند که برای موفقیت سیاست های دولت تدبیر و امید باید از استاندار منتصب حمایت کرد .

باقریان اظهار داشت : بر اساس اخباری که از استان ایلام زادگاه استاندار فعلی به دست ما رسیده است اصلاحطلبان این استان نیز از دکتر احمدی حمایت قاطع کرده اند و خواهان موفقیت وی در کهگیلویه و بویراحمد هستند .

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که اگر اصلاحطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد موافق انتصاب استاندار جدید بودند چرا در جلسه معارفه وی شرکت نکردند ، اظهار داشت : آن نشست مربوط به شورای اداری بود و قطعا استاندار در آینده نزدیک با تمامی تشکل های سیاسی استان دیدار خواهد کرد .

وی در پایان گفت: در بیانیه صادر شده از سوی شورای هماهنگی اصلاحطلبان استان نگرانی از انتصاب دکتر احمدی بعنوان استاندار استان ندیدم و باید دلیل این اعتراض را از خودشان پرسید .

منبع:خبردنا

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها