یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش مدیر آبفای یاسوج به نامه شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

واکنش مدیر آبفای یاسوج به نامه شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

مدیر آبفای یاسوج به نامه شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکنش نشان داد.

به گزارش افتونیوز، قاسم قلندری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار نامه‌ای از سوی شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خطاب به دکتر علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی برقطعی بی برنامه و بی‌ضابطه آب دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام سجاد یاسوج اظهار کرد: شهر یاسوج از جمله شهرهای دارای تنش آبی در سطح کشور است که افزایش جمعیت و بالا بودن سرانه مصرف آب شرب به این موضوع دامن می‌زند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه بیمارستان از اماکن حساس می‌باشد و تامین آب آن از نظر این شرکت آبفای استان لازم می باشد، خاطرنشان کرد: این شرکت به هیچ وجه آب هیچ مشترکی را بدون اخطارهای کتبی لازم و بدون طی روال قانونی قطع نمی‌کند.

وی با بیان اینکه وجود نوسان در شبکه آب شرب بیمارستان امام سجاد و ساختمان‌های این دانشگاه به دلیل نداشتن مخزن آب با حجم مناسب است، تصریح کرد: بخش عمده آب شرب تحویلی به بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی برای آبیاری فضای سبز مصرف می‌شود و عدم رعایت الگوی صحیح مصرف آب در سایت دانشگاه نیز در این زمینه مزید بر علت شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: همه این موارد قبلا سه بار کتبا به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام شده است و از مسئولان دانشگاه خواستیم به فکر راهکاری مناسب برای جلوگیری از هدر رفت و نیز ذخیره سازی آب شرب برای مواقع اضطراری باشند.

قلندری با بیان اینکه آبفای یاسوج بنا به وظیفه ذاتی خود تدابیر لازم را برای تامین آب شرب شهروندان و تقویت زیرساخت‌های آب شرب این شهر بکار گرفته است، تاکید کرد: تمکین به قانون و تلاش برای تحقق مطالبات به حق شهروندان همواره مد نظر آبفای یاسوج خواهد بود و در این مسیر تحت تاثیر فشارها و حاشیه سازی ها قرار نمی‌گیرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 علی 1396/7/15 8:56:53

    خدا شاهده که ........... میگویی . ایشان در کل مدیری ........... و............هستن و این طرز برخورد در کل اداره ایشان رواج دارد اصلا انگار که حکومت خودمختاری هستن .سازمکان های ذیربط ازجمله بازرسی استانداری و بازرسی کل لطفا ورود کنند

    پاسخ
  • 2 ساکنین سروک 1396/7/14 22:47:30

    سلام  مدیر محترم ما اهالی سروک با توجه به اینکه برای یک پلاک زمین پنج میلیون پول بابت اشتراک آب پرداخت کردیم و در این خیابان قرین سی میلیون پول اشتراک از مردم گرفتید اما خیابان را می گویید شبکه نمی دهیم خود تان پول شبکه آب را بدهید شما وقتی این قدر مردم را اذیت می کنید با کدام منطق مردم را  فریب می دهید .مطمئن باش روزی  پاسخ این ناسپاسی را.از خداوند متعال می گیرید . با تشکر ساکنین سروک واقع در خیابانها یک ودو جهاد 

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها