یادداشت
گفتگو و گزارش

مراسم معارفه شهردار یاسوج برگزار شد/ غیبت معنادار چهره شاخص اصولگرای شورای شهر

مراسم معارفه شهردار یاسوج برگزار شد/ غیبت معنادار چهره شاخص اصولگرای شورای شهر

شهردار جدید یاسوج در حالی به صورت رسمی معرفی شد که چهره شاخص اصولگرای شورای شهر یاسوج غایب بزرگ این مراسم بود.

به گزارش افتونیوز، با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و برخی از مدیران استانی و شهرستانی مراسم رسمی تودیع محمدعلی جاوید شهردار چهارسال گذشته یاسوج و معرفی نستهن مقدم شهردار جدید این شهر در سالن جرجانی یاسوج برگزار شد.

این مراسم با حضور گسترده مردم و همچنین اقوام شهردار جدید برگزار شده بود به گونه ای که سالن بزرگ جرجانی جوابگوی افراد حاضر در این مراسم نبود و عده ای به صورت ایستاده در این مراسم حضور داشتند.

محمدرحیم دهرابپور چهره شاخص اصولگرای شورای شهر یاسوج غایب بزرگ این مراسم بود تا از همین حالا منتظر انتقادها تند و تیز این چهره اصولگرا از شهردار و عملکرد وی در آینده باشیم.

شهردار سابق یاسوج: شوراها برای جلوگیری از بروز مسائل قومی تلاش کنند

محمد علی جاوید، شهردار سابق یاسوج در این آیین گفت: مشکلات اساسی در شهرداری یاسوج وجود داشت و با وجود همه مشکلات برنامه ریزی و هدفگذاری انجام دادیم و قالبی تعریف شد و بر اساس آن فعالیت ها آغاز شد .

وی افزود: تحت عنوان این قالب راهبردهایی تعریف شد و ۱۰۰ طرح از آن خارج شد و همه به بهره برداری رسید . بیش از ۷۰ درصد اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی بود .

جاوید بیان کرد: در حوزه عوارضات تبعیض وجود داشت و ما از روز اول دریافت عوارض را قانونمند کردیم .

شهردار سابق یاسوج خاطرنشان کرد: در حوزه واگذاری خدمات شهرداری به دفاتر پیشخوان و تحقق بروکراسی اداری نیز اقدامات شایانی انجام شد .

جاوید تصریح کرد: برای جذب سرمایه گذاری برای برخی پروژه ها نیز اقدامات خوبی انجام شد . در حوزه عمرانی بیش از ۵۰ پروژه ‌داشتیم و در راستای بهبود زیرساخت ها، معابر و ... اقدامات زیادی محقق شد .

وی ادامه داد: در حالی که مهمانسرایی نداشتیم، ساخت چهار واحد مهمانسرا در این حوزه انجام شد .

شهردار سابق یاسوج عنوان کرد: همچنین باید صورت جلسه ای تنظیم شود که مطالبات، بدهی ها، املاک و اموال شهرداری مشخص شود .

جاوید بیان کرد: بیش از ۸۰ نفر نیروی قرارداردی پیش از چهارساله مدیریت ما وارد شهرداری شد و این در حالی است که در مدت این چهارسال حتی یک نیروی قرادادی وارد سیستم نکردیم .

وی بر تلاش شوراها برای جلوگیری از بروز مسائل قومی تاکید و اضافه کرد: اگر بحث آبروی خانوادگی نبود همان هفته اول استعفا می‌دادم.

شهردار یاسوج گفت: در ابتدای فعالیتم در شهرداری 1050 نفر کارمند اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی داشت و در دوران مدیریتم حتی یک نیروی قراردادی به این تعداد اضافه نشد بلکه تنها ۳۰ نیروی شرکتی- حجمی در این شهرداری مشغول به‌کار شدند.

جاوید اضافه کرد: در دوران چهار ساله حضورم در شهرداری علیه هیچ رسانه‌ای حتی آنان که قلم‌هایشان جهت‌دار بود، شکایت نکردم و انتظار دارم رسانه‌ها بررسی کنند در صورتی یک معامله و حیف میل خود و یا بستگانم داشته‌ام، بگویند تا تمامی آن را در یک دفترخانه بنام آنان ثبت کنم.

شهردار جدید: یاسوج با آنچه که باید باشد فاصله دارد

شهردار جدید یاسوج گفت: شهر یاسوج با آنچه که باید باشد فاصله دارد و حل مشکلات زیرساختی و توسعه آن ضروری است .

نستهن مقدم افزود: ترافیک خسته کننده، کمبود مراکز فرهنگی و هنری، نبود سینما و نبود پارک های محله نیز از دیگر مشکلات است .

وی ایجاد پارک های محله در شهر یاسوج را ضروری دانست و بیان کرد: سیاست ما توزیع عادلانه خدمات در تمامی نقاط شهر است .

شهردار جدید یاسوج همچنین بر هم افزایی و همکاری برای توسعه شهر یاسوج تاکید و خاطرنشان کرد: یاسوج نیازمند نگاه ویژه است و تلاش می شود به همه نقاط شهر خدمت رسانی مناسب داشته باشیم .

مقدم تصریح کرد: برنامه اصلی ما مشارکت دادن مردم در ساختن شهر است و ایمان داریم که تنها با مسائل زیرساختی شهر آباد نمی شود .

وی ادامه داد: توسعه مسائل فرهنگی و اجتماعی و همچنین توجه به زیرساخت ها برای رشد گردشگری شهر یاسوج نیاز است .

شهردار یاسوج اضافه کرد: عملیاتی کردن اقتصاد شهری، توسعه درآمد پایدار  برای رشد اشتغال و کاهش عوارض و مالیات ها  از جمله هدفگذاری های مورد نظر ماست . تحقق الگوی شهر سبز نیز با ایجاد کارگروه های مختلف و حرکت برای عملیاتی شدن این امر انجام خواهد شد.

در این مراسم "نستهن مقدم" با حضور مسئولان استانی و با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار جدید یاسوج معرفی و از خدمات "محمدعلی جاوید"- شهردار سابق یاسوج و خانم "آذر صفایی‌نیا" سرپرست شهرداری تقدیر شد.

[gallery type="rectangular" ids="22930,22931,22932,22933,22934,22935,22936,22937,22938,22939,22940,22941,22942,22943,22944,22945,22946,22947,22948,22949,22950,22951,22952,22953,22954,22955,22956"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1396/7/20 7:8:32

    چشم بصیرت و فطرتی پاک و دلی با صداقت و عاری از حسادت میخواهد که بداند جناب دهراب پور کی بوده و چه کرده حاج دهرابپور به اندازه کل سیاسیون و فعالان سیاسی و نمایندگان مردم در مجلس خالصانه خدمت نموده و حتی در راه خدمت گذاری به مردم متحمل خسارات مالی معنوی زیادی گشته و با وجودی که بیش از هر کسی میتوانست مال ومنال ودارایی کسب نمایید و از همه سیاسیون با نفوذتر و دارای قدرت چانه زنی بیشتری بود اما هیچوقت شهر ودیارش را ترک نکرد و در کنار مردم ماند وخواهد ماند و خاریست در چشم بدخواهان نظام، چپاولگران و منفعت طلبان و اونایی که فقط به اسم نظام. مسجد و منبر مردم را دوشیدند

    پاسخ
  • 2 رامین بهادر تامرادی 1396/7/17 7:39:42

    آرزوی توفیق و سربلندی برای جناب دکتر مقدم و توسعه برای پایتخت طبیعت ایران را از درگاه ایزد منان خواستاریم. 

    پاسخ
  • 3 ياس 1396/7/17 3:38:22

    برادر من جناب دهرابپور تو اين پنجاه سال چه كار مثبتي انجام داد هميشه منتقد بدون عمل بود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها