یادداشت
گفتگو و گزارش

معدن فسفات چرام پس از ۵۰ سال انتظار وارد عملیات اجرایی شد

معدن فسفات چرام پس از ۵۰ سال انتظار وارد عملیات اجرایی شد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: معدن فسفات چرام پس از ۵۰سال انتظار وارد عملیات اجرایی شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، داریوش دیودیده گفت: روز ۱۸مهرماه سال ۹۶را می توان روزی به یاد ماندنی برای معدن فسفات چرام شمرد.

وی بیان کرد: درپی سفر اخیر اقای شریعتمداری ،وزیر محترم صنعت،معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد که در تاریخ دوم و سوم شهریورماه ۹۶ و اولین سفر استانی ایشان بود،معدن فسفات چرام بعد از ۵ دهه انتظار ،وارد فاز عملیات اجرایی شد.

دیودیده عنوان کرد: درپی این سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت به استان، از این معدن بازدید و با قید فوریت دستور داد مشکلات این طرح ملی بررسی وسریعآ مرتفع گردد که در همین راستا روز سه شنبه ۱۸مهرماه ۹۶،نمایندگان سازمان توسعه و نوسازی معادن وابسته به وزارت صنعت،معدن و تجارت جهت فراهم نمودن مقدمات اجرایی این طرح به استان سفر داشتند.

داریوش دیودیده رییس سازمان صنعت،معدن تجارت از وزیر محترم صنعت ،معدن و تجارت، همچنین از مردم خونگرم و شریف شهرستان چرام که طی این مدت طولانی صبر و حوصله به خرج دادند ،همین طور از کلیه مسئولین محلی قبلی و فعلی شهرستانی و استانی و نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،چرام،بهمیی و لنده در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: برای اینکه مراحل اجرایی این طرح مطابق برنامه زمانبندی طی شود از مردم و مسئولین مرتبط درخواست مساعدت و همکاری می شود.

این مسءول اظهار داشت: مجری عملیات اجرایی این معدن فسفات یکی از شرکت های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها