یادداشت
گفتگو و گزارش

خرابی 21 درصد کنتورهای آب در استان

خرابی 21 درصد کنتورهای آب در استان

کارشناس مسئول آمار و اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال 88 تا 95، 21 درصد از کنتورهای آب در استان به دلیل خرابی تعویض شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، عارف خنجری عیدنک در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آمار بدست امده از وضعیت کنتور شهرهای استان اظهار کرد: بر اساس تحلیل و بررسی آماری، وضعیت طول عمر کنتورهای آب در شهرهای استان طی سال های 1388 تا 1395 به دست آمد.

وی افزود: با افزایش جمعیت مشترکین طی سال های 1388 تا 1395 از مجموع کنتورهای آب مشترکین، تعداد 28 هزار 878 مورد کنتور معادل 21 درصد، در استان به علت خرابی تعویض گردیده است.

وی عنوان کرد: بیشترین میانگین طول عمر کنتور آب مربوط به شهرهای سوق، دوگنبدان و لنده به ترتیب با 5555، 4648 و 4647 روز بوده است.

خنجری عیدنک خاطر نشان کرد: کمترین میانگین طول عمر کنتور آب مربوط به شهرهای مادوان، لیکک و یاسوج به ترتیب با 3000، 2940 و 2308 روز بوده است.

کارشناس مسئول آمار و اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بر اساس آمار به دست آمده می توان به این نتیجه رسید که عوامل مختلفی از جمله اقلیم شهرها تأثیر مستقیمی بر میزان طول عمر کنتورها دارد به گونه ای که شهرهای سردسیری استان مانند یاسوج، مادوان کمترین طول عمر کنتور و شهرهای گرمسیری مانند سوق، دوگنبدان و لنده نیز بیشترین طول عمر کنتور را داشته اند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها