یادداشت
گفتگو و گزارش

جمعی از مهندسین ناظر جهادکشاورزی کهگیلویه مقابل مجلس تجمع کردند/ تصاویر

جمعی از مهندسین ناظر جهادکشاورزی کهگیلویه مقابل مجلس تجمع کردند/ تصاویر
تجمع‌کنندگان در اعتراض به پیگیری  وضعیت استخدامی‌شان، خواستار توجه نمایندگان ملت به رفع مشکلات‌شان شده‌اند. به گزارش افتونیوز،در پی اعلام استخدام مهندسین ناظر جهاد کشاورزی از سوی مجلس شورای اسلامی و وجود یک محدودیت در این مصوبه مبنی بر استخدام ناظرینی که دارای سی ماه سابقه تا قبل از سال نود هستند،  دوم آبان ۹۶ بسیاری از ناظرینی که سابقه ی آنها پس از سال ۹۰ می باشد از سراسر کشور جلوی مجلس شورای اسلامی با در دست داشتن پلاکارد و بنرهای اعتراضی تجمع کردند. مهندسین ناظر شهرستان کهگیلویه نیز با نوشتن نامه ای به نماینده محترم شهرستان، درخواست خود را دال بر همکاری و پیشنهاد اضافه کردن یک الحاقیه به مصوبه جدید مجلس، جهت استخدام ناظرین باسابقه پس از سال ۹۰ را خواستار شدند.  
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 مهندسین ناظر کهگیلویه 1396/8/3 15:52:56

    سپاس از رسانه ی مردمی افتونیز بابت بازتاب این خبر. از ریاست محترم جهاد کشاورزی شهرستان جناب مهندس تقوی مدیر لایق و باتدبیر شهرستان که همیشه و در همه حال یاریگر ما بوده اند کما فی السابق انتظار مساعدت و همیاری داریم. و دست یاری دراز میکنیم به سوی نمایندگان استان و در راس جناب سردار هاشمی تا صدای ما باشند در خانه ملت و از حق و حقوق ما دفاع کنند .

    پاسخ
  • 2 ناظر حفظ نباتات 1396/8/3 15:46:47

    طرح استخدام دوفوریتی شامل استخدام ناظرینی میشه که تا قبل از سال ۹۰ سی ماه سابقه کار داشته اند یعنی طبیعتا باید تاریخ فارغ التحصیلی شون سال ۸۷ بوده باشه. و تصویب این طرح باعث میشه یه عده افراد سودجو و فرصت طلب که تاریخ فارغ التحصیلشون مطابق با این تاریخ هست با پرونده ها و سابقه های جعلی خودشون رو در این طرح جا بدن. در صورتیکه ما ناظرینی که سال ۸۸ فارغ التحصیل شدیم و بیش از ۷۰ ماه سابقه کار داریم شامل این طرح نمیشیم!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها