یادداشت
گفتگو و گزارش

اولویت رشد در استان با شهرستانهای محروم است/ دانشکده صنعت و معدن چرام باید مستقل شود

اولویت رشد در استان  با شهرستانهای محروم است/ دانشکده صنعت و معدن چرام باید مستقل شود

مدیری که گرمای تابستان محل خدمت خود را درک نکند، نمی تواند به خوبی به مردم خدمت رسانی کند

به گزارش افتونیوز، نشست شورای اداری چرام با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس و معاونین استاندار و مسؤولان شهرستانی برگزار شد علی محمد احمدی  در این نشست اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات  مناطق و شهرستان‌ها را توزیع ناعادلانه اعتبارات عنوان کرد و گفت: این مهم که دغدغه‌ای برای من شده به صورت جدی پیگیری می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت شهرستان چرام در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، آب و گردشگری این شهرستان افزود: تلاش کنیم برای رونق‌بخشی، رفاه و ایجاد تحولات اقتصادی شرایط را در این شهرستان فراهم کنیم.

احمدی ادامه داد: از 2 هزار و 800 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی این استان 620میلیارد ریال اعتبار از محل‌های مختلف به شهرستان چرام اختصاص یافت.

احمدی با اشاره به اعتبارات عمرانی استان گفت: در سال 96،  8 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به بخش عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام باید به زودی رفع شود خاطرنشان کرد:  دانشکده صنعت و معدن چرام باید مستقل شود و وابستگی آن به دانشگاه یاسوج منطقی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در نشستی که با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتم مقرر شد که اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به صورت 100 درصد تخصیص داده شود . احمدی تاکید کرد: در حدود 5 ماه مانده تا پایان سال مهلت داریم، مدیران نسبت به جذب و تخصیص اعتبارات اهتمام کامل داشت باشند . وی گفت: رشد و بلوغ در استان تازه شروع شده و همه استان مورد توجه است اما اولویت با شهرستانهای محروم است و به مناطقی مانند بهمئی، لنده، چرام و کهگیلویه باید توجه ویژه داشته باشیم . استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در نشستی که با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتم مقرر شد که اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به صورت 100 درصد تخصیص داده شود . احمدی تاکید کرد: در حدود 5 ماه مانده تا پایان سال مهلت داریم، مدیران نسبت به جذب و تخصیص اعتبارات اهتمام کامل داشت باشند . وی گفت: رشد و بلوغ در استان تازه شروع شده و همه استان مورد توجه است اما اولویت با شهرستانهای محروم است و به مناطقی مانند بهمئی، لنده، چرام و کهگیلویه باید توجه ویژه داشته باشیم . وی با اشاره به دغدغه داشتن مدیران نسبت به امور مردم و به تعهد پذیری و دلسوزی آنها اضافه کرد: مدیری که گرمای تابستان محل خدمت خود را درک نکند، نمی تواند به خوبی به مردم خدمت رسانی کند و قطعا بر حضور مدیران در حوزه محل کارشان نظارت می کنیم.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها