یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخگویی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به مردم از طریق سامد

پاسخگویی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  به مردم از طریق سامد
سامانه سامد بستر ارتباطی بین مردم و دولت است. به گزارش افتونیوز، ،مدیرکل آموزش فنی  و حرفه ای با حضور در استانداری از طریق سامد(سامانه الترونیکی ارتباط مردم و دولت )به درخواست ها و مشکلات مردم در حوزه آموزشهای فنی و حرفه ای پاسخ دادند. فرج اله راد گفت:سامد سامانه اي است كه از طريق شماره تلفن 111، درخواست ها و شكايات ،پيشنهادات اعلام مي گردد و اين اطلاعات توسط اپراتور ها در سيستم درج و به ادارات مربوطه توسط سامانه مذكور  ارسال مي شود که بالطبع  باعث كاهش مراجعه حضوري به ادارات و تسريع در رسيدگي به امورات مذكور مي گردد. راد تصریح کرد:اجراي اين پروژه با اهدافی چون ايجاد بستري مناسب براي تعامل آسان مردم و دولت، رسيدگي به شکايات،پيشنهادها و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرايي،نظارت مستمر بر حسن  اجراي امور ، وظايف واختيارات دستگاهها در فرآيند سامانه "سامد" پاسخگويي سريع و رسيدگي مؤثر به تقاضاي مردم و احقاق حقوق آنان ،به حداقل رساندن  فاصله زمان ثبت گزارش تا پيگيري نتیجه وحصول  امکان طرح مشکلات و يا درخواستها در سراسر کشور و امکان پيگيري آن در هر زمان و از هر مکان در خدمت مردم می باشد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سامانه سامد را بستر ارتباطی بین مردم و دولت دانست و گفت:این سامانه در راستای خدمتگزاری  به مردم محسوب می‎شود و کاهش رفت‌و آمد و هزینه مردم، تسریع در ارتباط مردم با مسئولان را از جمله فواید این سامانه می باشد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها