یادداشت
گفتگو و گزارش

اولین بارش بارف در شهرستان چرام؛تلاش خستگی ناپذیر پرسنل خدوم راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان چرام برای بازکردن جاده

اولین بارش بارف در شهرستان چرام؛تلاش خستگی ناپذیر پرسنل خدوم راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان چرام برای بازکردن جاده

بر اساس تصاویر ارسالی محور جوخانه در شهرستان چرام از دیشب شاهد بارش شدید برف می باشد که نیروهای راهداری این شهرستان با اقدامات فوری ، سعی در باز نگه داشتن جاده را دارند.

با ورود سامانه بارشی از ظهر دیروز بارش ها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است و گزارش ها حکایت از شدت گرفتن بارش ها در ساعات اخیر در اکثر نقاط استان دارد.

به گزارش افتونیوز ، بر اساس تصاویر ارسالی محور جوخانه در شهرستان چرام از دیشب شاهد بارش شدید برف بوده ایم که نیروهای راهداری با مدیریت دردانه ؛با اقدامات فوری ، سعی در باز نگه داشتن جاده را دارند.

شمس الله دردانه مدیر اداره ی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار افتونیوز گفت:  خواستار توجه جدی رانندگانی که از این مسیر قصد تردد دارند ،هستیم و تجهیز خودرو به همه ی امکانات لازم خصوصا زنجیر چرخ و پر بودن باک خودرو از سوخت را ضروری می دانیم.

مدیر  راهداری شهرستان چرام همچنین اظهار داشتند:این جاده ،جاده ملی نیست و از رانندگان عزیز خواهشمندیم نکات ایمنی را رعایت کنند و به همراه خود لباس گرم و غذای خشک داشته باشند.

دردانه؛ همچنین توصیه داشتند که کسانی که بیماری خاصی دارند از تردد در هوای بارانی از این جاده خودداری کنند.

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان چرام همچنین خبر داد:بازگشایی محور سادات به دلی مو توسط اکیپ راهداری و حمل نقل جاداه ای شهرستان چرام به پایان رسید.

بخشدار سرفاریاب هم  گفت : بارش برف در محور چرام به یاسوج ادامه دارد و راهداران به همراه مسئول راهداری شهرستان مهندس شمس الله دردانه ؛در مسیر حضور دارند و اقدام به برف روبی می نمایند که خوشبختانه جاده تاکنون باز نگه داشته شده است اما احتمال مسدود شدن آن وجود دارد.

آتش سودا افزود : به رانندگانی که از ان مسیر قصد عبور دارند توصیه می شود حتما از تجهیزات زمستانی در خودروی خود مطمئن باشند ضمن اینکه حتما از سالم بودن بخاری خودرو یقین داشته باشند.

علمداردستوررییس جمعیت هلال احمرچرام نیز ازامادگی کامل امدادگران این جمعیت برای کمک به خودروهای گرفتاردربرف خبرداد.

گفتنی است دردانه از مدیران زحمتش و پای کار شهرستان چرام است که شبانه روز در حال تلاش برای باز کردن جاده های شهرستان چرام است که مردم شهرستان چرام و دیگر شهرستانها با مشکل روبرو نشوند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها