یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش دبیر حزب کارگزاران استان به سخنان روشنفکر/ قضاوتتان غیرمنصفانه است/نظری مورد وثوق مردم است

واکنش دبیر حزب کارگزاران استان به سخنان روشنفکر/ قضاوتتان غیرمنصفانه است/نظری مورد وثوق مردم است

دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان نسبت به مصاحبه اخیر آقای روشنفکر واکنش نشان داد.

غلامحسین هادیانی نژاد در گفتگو با سایت افتونیوز گفت: با نام و یاد خدا و آرزوی سلامتی و رضایت خداوند برای همه خدمتگزاران واقعی مردم بویژه آنهایی که فراتر از جناح بندی سیاسی دغدغه توسعه و بهبودی وضعیت معیشت و آبادانی استان را دارند.

اخیراً هنوز اظهار نگرانی برخی از کنشگران و فعالین سیاسی طیف رقیب دکتر سید محمد کاظم نظری از جهت سالم برگزار کردن و قاطعیت ایشان در هفت اسفند نود و چهار در گفتار هایشان موج می زند. چراکه دکتر نظری یکی از بهترین فرماندارانی بوده که تا کنون سه انتخابات مهم مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری را در یک بازه زمانی کوتاه برگزار نموده است. و اینکه یک فعال سیاسی به استاندار توصیه توسعه استان را می دهد منطبق با خواست مردم این استان است.

هادیانی نژاد ادامه داد: جناب روشنفکر در انتخابات اسفندماه نود چهار با یک خاستگاه طایفه‌ای و نه فکری! آرای قابل قبولی کسب کرد و در این رابطه نمی توان نقش طوایف را به عنوان یک حزب نادیده گرفت ولی رای طایفه‌ای مانع توسعه و کشف نخبگان و شایسته سالاری است.

وی ادامه داد: شایسته سالاری باید از درون جریانات سیاسی و احزاب شکل گیرد.

این فعال سیاسی گفت: اکثریت مردم استان، نسبت به توانمندی، سعه صدر، صبوری و شجاعت دکتر نظری اعتراف و اقرار دارند و اینکه از طرف مهدی روشنفکر چنین بی رحمانه مورد نقد قرار گرفته شگفت آور و دور از انصاف است.

فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: البته با توجه به حضور جناب روشنفکر در ستاد دکتر ابراهیم رئیسی، مخالفت ایشان با طیف فکری رقیب خود، دور از انتظار نبود و نیست.اما امروز وضعیت استان این را می طلبد که فعالین سیاسی به دور از کین و تضاد، برای توسعه استان صحبت ها، مشورت ها و قدم های صادقانه تری بردارند.

وی بیان داشت: دکتر نظری از شروع مدیریت خود در کسوت مدیر کلی سازمان بهزیستی استان و فرمانداری شهرستان بویراحمد، مقبول و مورد وثوق مردم این دیار بوده و برادرمان جناب روشنفکر غیر منصفانه قضاوت نموده است.

این فعال سیاسی در توصیه ای به آقای روشنفکر گفت: ایشان باید فارغ از خط فکری، نقدی عالمانه تر نسبت به انتصابات داشته باشند نه اینکه عامدانه برای سنگ اندازی در دولت تدبیر و امید، مردم و مدیران را دچار شک و تردید کند.

دبیر حزب کارگزاران استان گفت: بهتر است طیف فکری رقیب دولت فعلی، استاندار منصوب دولت روحانی را راحت تر بگذارند تا با دغدغه دلسوزانه ای که نسبت به استان و رفع محرومیت ها دارند، با شتاب بیشتری برای مرتفع شدن مشکلات اقدام کنند.

وی در پایان گفت: دولت متعلق به همه مردم است و انتقاد حق همه، اما باید مشفقانه و با رعایت انصاف و به دور از حاشیه مشورت دهیم و جلو توسعه استان را نگیریم، زیرا که مردم این خطه از هر لحاظی شایسته و سزاوار خدمت اند و تا کنون روند توسعه در این استان به کندی صورت گرفته است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 29 نظر

  • 1 هنرمند 1396/9/17 10:11:6

    سوال ﺁﯾﺎ ﻫﻨﺮ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﯽ‌ﺭﺳﻨﺪ؟ شاملو: ﺁﻩ ﺑﻠﻪ، ﺣﺘﻤﺎ؛ ﻧﺮﻭﻥ ﺷﻬﺮ ﺭﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﺗﺶ ﻣﯽ‌ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﭼﻨﮓ ﻣﯽ‌ﻧﻮﺍﺧﺖ. ﺷﺎﻩ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺻﺪﻫﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮ ﺭﺍ ﮔﺮﺩﻥ ﻣﯽ‌ﺯﺩ ﻭ ﻏﺰﻝ ﻣﯽ‌ﮔﻔﺖ. ﺑﺘﻬﻮﻭﻥ ﻋﻈﯿﻢ‌ﺗﺮﯾﻦ ﺳﻤﻔﻮﻧﯽ ﻋﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﺷﺎﺩﯼ ﺳﺎﺧﺖ ﻭ تقدیم ناپلئون کرد. ﻫﯿﺘﻠﺮ ﮐﻪ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺷﺖ ﻧﻘﺎﺵ ﺑﺸﻮﺩ، ﻋﻈﯿﻢ‌ﺗﺮﯾﻦ ﺭﻧﺠﮕﺎﻩ ﺗﺎﺭﯾﺦ، ﮐﺸﺘﺎﺭﮔﺎﻩ ﺯﺍﺧﺴﻦ ﻫﺎﻭﺯﻥ ﺭﺍ بنا کرد. ﻧﺎﺻﺮﺍلدین ﺷﺎﻩ ﻫﻢ ﺷﻌﺮ ﻣﯽ‌ﺳﺮﻭﺩ ﻭ ﻫﻢ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﻣﯽ‌ﮐﺮﺩ ﻭ ﻧﻘﺎﺵ ﻣﯽ‌ﭘﺮﻭﺭﺩ؛ ﺍﻣﺎ، ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﻃﻼ ﻣﯽ‌ﺩﺍﺩ ﺳﺎﺭﻕ ﺭﺍ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﭘﻮﺳﺖ بکنند؛ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺑﺎ ﺑﺎﺩﻣﺠﺎﻥ ﺗﻔﺎﻭﺗﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ! ﺧﺐ ﺑﻠﻪ، ﯾﮏ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﯽ‌ﺭﺳﻨﺪ: ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻧﻌﺶ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ! و اما در ایران هم "میرحسین موسوی جسورتر و پاک ترین رییس دولت بوده و فقط یک "نقاش "است. در جواب دوست ناشناس و مغرضی که نوشته: برو هنرته درس بده، چکار داری به سیاست!

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1396/9/8 17:44:8

    مگه نظری جومونگه. فرماندار افسانه ای

    پاسخ
  • 3 یار دیرین 1396/9/7 16:24:10

    همیشه در عالم سیاست باید عملکرد افراد قوی رقیب را زیر سوال برد تا بتوانی پایه های او را متزلزل کنی و آقای روشنفکر نیز چنین کردند.قطعا از دیدگاه ما آقای دکتر نظری فرماندار افسانه ای است بی باک،جسور و متهور. آرزوی ما سلامتی و توفیق و ارتقاء فرماندار افسانه ای

    پاسخ
  • 4 محمدی 1396/9/6 14:8:58

    اتفاقا جناب هادیانی نژاد توصیه های ارزنده، دلسوزانه و منطقی به آقای روشنفکر کرده.  هادیانی نژاد مطلقا اهل توهین به شخص و یا طایفه‌ای نبوده و نخواهند بود.  ایشان نقش طوایف را در پیروزی کاندیداهای مجلس به وضوح اعلام کرده و از طوایف به عنوان یک حزب نام برده و تاثیر طوایف را نادیده نگرفته.  نگرانی و دغدغه ایشان کاملا بجاست.  ایشان گفته که طایفه بازی مانع توسعه استان است، همانطور که در چهار سال دوره خادمی استاندار سابق، به شدت طایفه بازی رواج داشته و دیگر نخبگان طوایف دیگر گمنام و بی صاحب در انزوا به سر بردند. و همچنین طایفه تیرتاجی که الان از نماینده فعلی استفاده می کنند.  پس واقعا طایفه گری مانع توسعه و کشف دیگر شایستگان در بین طوایف غیر پیروز است. 

    پاسخ
  • 5 دوست مقیم تهران 1396/9/6 13:59:42

    مدت زیادی از هادیانی نژاد درخواست می شد که مسیولیت روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت را بپذیرد، ولی ایشان حضور در استان را بر همه پست و مقام ترجیح داده است. 

    پاسخ
  • 6 معتدل 1396/9/6 13:17:6

    هادیانی نژاد حدود بیست سال است که به کار تشکیلاتی مشغول است، اتفاقا چندین بار از ایشان خواسته‌اند که عضو شورای مرکزی احزاب کشور شود. در توانمندی و عزت نفس ایشان شک نکنید 

    پاسخ
  • 7 همکلاسی 1396/9/6 13:14:54

    هادیانی نژاد در زمان دانشگاه یک نخبه به تمام معنا بود. درود بر این انسان فرهیخته 

    پاسخ
  • 8 بیطرف 1396/9/6 13:13:11

    اگر من از آقای هادیانی نژاد شناخت دارم، ایشان یک فرهنگی برجسته، مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز خوانده، عضو انجمن خوشنویسان ایران است، یک فرهیخته به تمام معنا، یک انسان شریف که دغدغه اش جز توسعه استان نیست و همیشه به فکر رشد فکری و فرهنگی ایران است و نسبت به ارتقاء هم استانی های خود خیلی با غیرت است. 

    پاسخ
  • 9 کریمی 1396/9/6 0:21:59

    اگر قرار بر این باشد اصلاح طلبان دور گذشته در انتخاب خود اشتباه کردن وما اصلاحات گزینه بعدی ما روشنفکر خواهد بود حالا عقیده اصلاح طلبان جداست که چه کسی را انتخاب کنند ما چندین نفر هستیم که بخاطر نبود نیروی اصلاح طلب دکتر روشنفکر را حمایت خواهیم کرد وبه خاطر منافع خود هم نیستیم بلکه در بین انها بهترین گزینه شخص اقای روشنفکر بود

    پاسخ
  • 10 اصلاح طلب استان 1396/9/5 21:4:15

    الحق که انصافا اقای هادیانی خیلی به درستی از دکتر نظری یاد کرده دکتر نظری مسولی دلسوز و فراجناحی

    پاسخ
  • 11 اصلاح طلب 1396/9/5 20:59:15

    درود بر جناب هدایایی جسور و توانمند

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1396/9/5 20:32:21

    خیلی ژست جالبی گرفته. برو قوم گرا

    پاسخ
  • 13 اصولگرای معتدل 1396/9/5 20:26:44

    با سلام یه کسی که وجه اجتماعی او‌صفر است ونمیتواند خو د را اداره کند خود را دبیر حزبی متروکه ومنحله وموردنگوهش جامعه انقلابی میباشد نامیده و چند نفر آدم معلوم الحال ماجراجو فرصت طلب غیره انقلابی را دور خود جمع میکند و سناریوی مبارزه با ارزشها و فرهنگی حسینی و عاشورایی را در برنامه کار خود داردو دنبال نفی فرهنگ‌ اسلامی وتفکر انقلابی و بسیجی هستند و هیچ مقبولیتی در جامعه ندارند وخود را دبیر حزبی میدانند که مقبولیت در کشو ندارد ومیخواهند در حوزه سیاسی برای کسی نظر بدهند که در انتخابات گذشته کارنامه خوبی ندارند و همه میدانند که سراسر کار این فرماندار ناحق پارتی بازی رانت خواری سرقت آرای مردم تخلف در گرفتن آرای مردم خرید وفروش آرای مردم بوده است . خدا وکیلی بدرد معاون سیاسی نمیخورد انقدر آدمهای سیاسی خوب سلام در استان هست بیان استفاده کنند ازجناح حاکم هم باشد اما‌آدم سالم و خوبی باشد این آقای نظری سراسر وجودش .......۸

    پاسخ
  • 14 ناشناس 1396/9/5 17:53:12

    باسلام. این آقای هادیانی حتماً این چن سال خواب بودن تازه بیدار شدن. باباجون همه میدونن آقای نظری قابلیت اداره یک مدرسه رو ندارد

    پاسخ
  • 15 اصلاح طلب 1396/9/5 16:3:43

    ضمن احترام به مردم بویراحمد وسایت محترم ما نظریه آقای هادیانی را قبول نداشته ونداریم آقای هادیانی باید رعایت کند وبا هماهنگی حرف بزند !حرکت ایشان کاملا اشتباه وبا کار حزبی مغایرت دارد ؛ احزاب اصلاح طلبان نظری را قبول ندارند ؛ چون ایشان از بدنه اصلاح طلبی جدا شد وبه فرد اصول گرای .......... رای داد وحمایت کرد .

    پاسخ
  • 16 عضو حزب کارگزاران سازندگی 1396/9/5 15:58:51

    به نظر ما نباید استاندار چنین کاری کنه ؛ چون اکثر مردم از نظری روی خوشی ندارند واشان انتخابات گذشته را به چالش کشیدند ؛ فرماندار باید فرماندار شهر باشد نه فردی خاص ایشان خوب رعایت نکرد وسابقه درخشانی ندارد واز طرفی آدمهای بسیار قوی در بویراحمد برای فرمانداری ومعاون سیاسی شایستگی دارند استاندار باید بیشتر مشورت وتحقیق کند واما درمورد آقای هادیانی ایشان نظر خودشو گفته ضمن آنکه اصلاح طلبان نظری را اصلا قبول ندارند .

    پاسخ
  • 17 ناشناس 1396/9/5 15:17:32

    سلام آفای نظری انتخابات مجلس را بد برگزار کرد همه میدونند وبه همبن علت بعد از چندماه جدل بنا به مصلحت اعلام شد جنین شخصی نمیتواند معاونت سیاسی باشد

    پاسخ
  • 18 ناشناس 1396/9/5 14:51:29

    آقای هادیانی نژاد، بره هنرته درس بیه. تو چه و سیاست؟ او روز هم من مدرسه گفتی نکنم کی ای فرهنگ کربلا رفتن، من ایران ورداشته ویبو. په حسابت ده مشخصه.

    پاسخ
  • 19 امید 1396/9/5 13:39:2

    اقای روشنفکر با اطلاعات دقیق صحبت میفرماییند اقا

    پاسخ
  • 20 : 1396/9/5 13:10:34

    حزب خوار گزاران یا کار گزاران: حزب کجا بود همه فقط منافع شخصی وقوم وخویشی هست

    پاسخ
  • 21 ناشناس 1396/9/5 13:10:2

    هادی نژاد تو میدونی سیاست چیه انتخابات گذشته مجلس بیانگر همه چیز هست تو میخوای ایل تامرادی ببری زیر سول تو یک خود فوشی

    پاسخ
  • 22 ناشناس 1396/9/5 13:8:24

    تو چه تجربه ای داری؟

    پاسخ
  • 23 هاشمی 1396/9/5 13:2:36

    دوستان عزیز. سخنان جناب هادیانی نژاد درباره طایفه، اصلا تعریضی به خط فکری یا توهینی به طایفه ای نیست. ایشان به این روش اتفاقا صحه گذاشته و آن را از واقعیات و مشابه کارکرد حزب دانسته اند. البته ایشان به درستی و طبق منطق نوشته اند که فعالیت سیاسی اگر مبنا و شالوده اش بر طایفه و مبتنی بر رای یک طایفه خاص باشد، مانع شایسته سالاری و توسعه علمی است. منتها یک نکته را ایشان باید توجه بکنند و آنهم اینکه: چه کسی گفته رای قابل توجه جناب روشنفکر از یک طایفه بوده است؟ اتفاقا تنوع آرا ایشان در تمام روستاها و مناطق استان مشهود بود. پس، منصفانه و انسانی نیست که با یک توجیه تکراری و بی اساس رای ایشان را به طایفه خاص متوجه نماییم. ضمن اینکه همینگونه رای آوردن هم معنای عمیق و چندوجهی سیاسی دارد و صرفا با عینک طایفه گرایی دیده نمی شود. از سوی دیگر یک تناقض اشکار هم در سخنان ایشان دیده می شود. از سویی رای را ناشی از طایفه دانسته و از سویی او را منتسب به جناح خاص سیاسی کرده است! . البته واقعا هم طبیعی ست که اهالی سیاست در این استان، در برابر رای بالا و شاخص یک نفر، بدون هزینه ی فراوان و تبلیغات همیشگی و مداوم حزبی، به لکنت زبان بیافتند! ما این را درک می کنیم! اما بهتر است بجای این تخریبهای به ظاهر موجه! به بازسازی خودشان بپردازند. یک سوال اساسی ماند که: مگر بقیه کاندیداها با پشتوانه طایفه ای نبودند؟ ! مگر این پشتیبانی اشکال است؟ طایفه منتسب به روشنفکر در سبد رای همه کاندیداها اتفاقا رای قابل توجهی داشتند به خصوص نماینده کنونی مجلس و حامی جناب نظری!  پس مواظب باشیم تحلیل مان به همان اشکال و بلایی گرفتار نشود که خودمان در حال نقدکردن آن هستیم.

    پاسخ
  • 24 ناشناس 1396/9/5 12:40:3

    دکتر نظری کپی برابر اصل سید باقر موسوی شیر بویراحمد

    پاسخ
  • 25 ناشناس 1396/9/5 12:36:39

    تو به خاطر منافع شخصی خودتی آقای هادیانی نژاد سیاستی که تو ریس حزبش شدی به درد این استان نمیخوره...وشک نکن ما طایفه ای حرکت میکنیم

    پاسخ
  • 26 شریف 1396/9/5 12:8:0

    آخ سی حزب کارگزاران،چندادم گوش وتو ایه، روزی یه بیانیه ایزنین، قباحت داره کم سبکی درارین

    پاسخ
  • 27 جواب.محمد 1396/9/5 12:3:37

    دکتر نظری از جانبازان دفاع مقدس و خادمان دلسوز انقلاب و انسانی شایسته و کاردان هستند که بدون دخالت مشیرسیاسی در امور محوله در جهتدخدمت به مردم صادقانه گام برداشته و انجام خدمت و ایفای مسئولیت نموده اند مگه قرار است فرماندار چکار کنه همین امور سیاسی محوله از قبیل مدیریت کارآمد و برگزاری قاطعانه انتخابات واضح ترین عملکرد هست درود به جناب هادیانی نژاد که نظرات درست و کارشناسانه ای ارائه فرمودن.

    پاسخ
  • 28 ناشناس 1396/9/5 10:59:53

    هادياني نژاد خودش هيچي تو چنته ندارد  يه كار مثبت كه بشه از دكتر نظري حمايت كرد چيه؟ لطفاً به مردم بگوييد اون  كار  چيه

    پاسخ
  • 29 جواب بدهید 1396/9/5 10:42:52

    چرا به ایل بزرگ تامرادی توهین می کنید؟ این جمله را بخوانید خواهشا و بعد قضاوت کنید رای طایفه‌ای مانع توسعه و کشف نخبگان و شایسته سالاری است..... یعنی ما مانع توسعه هستیم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها