یادداشت
گفتگو و گزارش

همیشه ثروت ،قدرت و مقام با ما نیست

همیشه ثروت ،قدرت و مقام با ما نیست
هر روز بر علیه یک دیگر مقاله منتشر کردن دردی از جامعه  دوا نمی کند. عدل هاشمی‌پور در سومین یادواره شهدای دانشجوی کهگیلویه  گفت: این یادواره آن‌قدر برای من مهم بود که از جلسه علنی امروز خود گذشتم و با توجه به اینکه امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه انتخابیه‌ام حضور دارد و نتوانستم وی را همراهی کنم از جناب استاندار عذرخواهی می‌کنم. نماینده کهگیلویه بزرگ ،ادامه داد: اگر می‌خواهیم به شهدا به صورت عملی و نه در شعار خدمت کنیم باید زمان‌شناس باشیم و کسی که زمان را می‌شناسد سزاوار است از تحولات و دگرگونی‌ها ایمن نباشد. هاشمی‌پور  با بیان اینکه زمان‌شناسی جلوه‌های گوناگونی دارد و یکی از این جلوه‌ها این است که دنیا همیشه بر یک پایه نمی‌چرخد، بیان کرد: باید حواسمان باشد ما همیشه مسئول نیستیم، همیشه ثروت و قدرت و مقام با ما نیست، چه بسیار بالانشینان که الان زیردست نشسته‌اند. وی صبوری را رمز محبوبیت دانست و افزود: اگر دیگران جفا و تندی می‌کنند و شما این جفا را با وفا جداب دهید نشان از عظمت و بزرگواری شما انسان‌های والامقام است.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان مملکت ما فقیر نیست و اینکه هر لحظه بگوییم با کمبود اعتبار مواجه هستیم کاری غلط است، گفت: ما ضعف مدیریتی داریم؛ دیگر بس است این همه قانون تصویب کرد؟ خانواده شهدا قانع هستند اما ما هم نباید در قبال آن‌ها کوتاهی بورزیم.

هاشمی‌پور، ساده گذشتن و رهاکردن نخبگان را مخالف با خواسته شهدا دانست و تصریح کرد: دیگر حرف و تعریف و تمجید فایده ندارد، آیا خواسته شهدا نخبه‌کشی بوده؟

نماینده کهگیلویه بزرگ با توجه به هجمه‌های سیاسی علیه همدیگر در فضای مجازی گفت: هر روز بر علیه یک دیگر مقاله منتشر کردن دردی از جامعه  دوا نمی کند.فضای جامعه باید فضای کار و تلاش و آبادانی باشد.

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها