یادداشت
گفتگو و گزارش

از ابتدای دولت تدبیر و امید 54 واحد صنعتی در استان ایجاد شده است/ آموزش 4000 نفر ساعت برای اولین بار

از ابتدای دولت تدبیر و امید 54 واحد صنعتی در استان ایجاد شده است/ آموزش 4000 نفر ساعت برای اولین بار

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: طی سه سال گذشته تعداد 54 واحد صنعتی کوچک و متوسط در استان ایجاد شده است.

به گزارش افتونیوز، سهراب بنام در نشست خبری با رسانه ها افزود: از ابتدای شروع دولت تدبیر و امید 54 واحد صنعتی در استان ایجاد شده است و بسیاری از واحدهای راکد و نیمه فعال نیز به چرخه فعالیت و تولید برگشته اند.

بنام ادامه داد: بر اثر تحریم های ظالمانه و سومدیریت در دولت گذشته اکثر واحدهای صنعتی کوچک و متوسط دچار مشکلات عدیده ای شده به طوری که برخی از آنها به کلی راکد و غیر فعال شده بودند که با برنامه ریزی های صورت گرفته بخشی از این واحدها فعال شدند.

وی با بیان اینکه 700 واحد صنعتی کوچک و متوسط در استان وجود دارد اظهار داشت: 96 درصد واحدهای صنعتی استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد که 70 درصد اشتغال صنعتی استان نیز مربوط به همین واحدهاست.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از 9 میلیارد تومان هزینه ایجاد زیرساخت در شهرکهای صنعتی استان شده است اذعان داشت: ایجاد ایستگاههای آتش نشانی، خرید 3 دستگاه خودرو آنش مشانی به ارزش ششصد میلیون تومان، خرید لوازم آتش نشانی، 50کیلومتر آبیاری قطره ای جهت جلوگیری از هدر رفت آب و گسترش فضای سبز از دیگر اقدامات مهم در شهرکهای صنعتی استان است.

در دولت اعتدال 4000 نفر ساعت آموزش ایمنی برگزار شد

بنام با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ایمنی برای 303 نفر از مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی استان تصریح کرد: 4000 نفر ساعت آموزش از ابتدای این دولت دوره های آموزشی ایمنی برگزار شده و این در حالی است که تا پیش از این حتی یک ساعت نیز دوره آموزشی برگزار نشده بود.

این مقام مسئول با اشاهربه شعار سال نیز گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی 304 واحد صنعتی که مشکل داشته مورد بررسی قرار گرفته و به بانک‌های عامل جهت بازگشت به چرخه فعالیت معرفی شده است.

بنام در بخش دیگری از سخنان خود به اخذ سند ثبتی زمین شهرکهای صنعتی استان پرداخت و گفت: بیش از 190 هکتار سند تفکیکی و بیش از 100 هکتار سند ثبتی شهرکهای صنعتی استان اخذ شده که در راستای وثیقه واحدهای صنعتی نزد بانکها بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از واگذاری 177 هکتار زمین در قالب 132 قرارداد جدید نیز اشاره کرد و گفت: به استثنای کارخانه فولاد سقاوه ، ارزش این سرمایه گذاری ها بیش از 295 میلیارد تومان است.

بنام در پایان این نشست از اعزام 20 نفر از بافندگان فرش دستباف به نمایشگاه فرش تهران در راستای حمایت از این صنعت در استان خبر داد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها