یادداشت
گفتگو و گزارش

بازدید خانواده صنعت و معدن از نمایشگاه هفته پژوهش/ پیوند صنعت و دانشگاه موجب توسعه کارآفرینی می شود

بازدید خانواده صنعت و معدن از نمایشگاه هفته پژوهش/ پیوند صنعت و دانشگاه موجب توسعه کارآفرینی می شود

آمادگی هرگونه همکاری قانونی درزمینهٔ فعالیت‌های تولیدی صنعتی و صنفی با غرفه‌های نمایشگاه هفته پژوهش را داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه گفت: فعالیت روز دوم نمایشگاه با نام پژوهش، فناوری و صنعت نام‌گذاری شده است.

داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد از غرفه‌های نمایشگاه هفته پژوهش واقع در بلوار کشاورز بازدید کرد. در این بازدید، جمعی از صنعتگران و هیئت‌رئیسه اتاق اصناف مرکز استان ایشان را همراهی کردند.

وی ضمن بازدید از غرفه‌های دستگاه‌های اجرایی و دستاوردهای آن‌ها که به معرض نمایش گذاشته‌شده بود گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت آمادگی هرگونه همکاری قانونی درزمینهٔ فعالیت‌های تولیدی صنفی و صنعتی با غرفه‌های نمایشگاه را دارد.

وی از برنامه‌های اختصاصی امروز سازمان در نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد، و گفت: بازدید تعدادی از مدیران و دانش آموزان دبیرستانی و راهنمایی شهر یاسوج و همین‌طور جمعی از اصناف و بازار و صنعتگران از نمایشگاه در قالب تورهای صنعتی به‌منظور آشنایی آن‌ها از نحوه فرایند تولید و دستاوردهای دیگر دستگاه‌های اجرایی، تقدیر از واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی برتر صورت گرفت.

وی در پاسخ سؤال یکی از مسئولین غرفه دانشگاه یاسوج گفت: ارتباط دانشگاه با اصناف و صنعت امری ضروری است که باید از طریق حوزه پشتیبانی دانشگاه‌ها و مسئولین اصناف به مرحله اجرا در آید. لذا آمادگی ارائه خدمات مطلوب از طریق اتحادیه صنف کتاب‌فروشان درزمینهٔ ساماندهی، رونق و توزیع کتاب را به دانشگاه داریم.

وی در ادامه توضیح داد که سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد در سه حوزه فنی مهندسی با تعداد ۳۵ شرکت درزمینهٔ صنایع غذایی، دارویی، ماشین‌آلات … و ۱۵ واحد تحقیق و توسعه درزمینهٔ صنایع شیمیایی، بهداشتی، آرایشی و … و ۵ مرکز پژوهشی درزمینهٔ صنایع زیست‌محیطی، معدنی و … خدمات مشاوره‌ای، تحقیقاتی و پژوهشی به واحدهای تولیدی صنعتی ارائه می‌دهد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها