یادداشت
گفتگو و گزارش

برای خدمت به مردم نماینده مجلس شدم/مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد

برای خدمت به مردم نماینده مجلس شدم/مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد
وعده هایتان عملی نشد؟ پیشرفتی در انجام پروژه ها نمی بینیم؟ به گزارش افتونیوز، مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور دهدشت کمی زورتر از موعد خود با حضور حاج عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی و دکتر سجادی ریاست دانشگاه پیام نور استان برگزارشد که بیشترین سوالات را دانشجویان از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس داشتند.
در ابتدا یکی از دانشجویان با سوال از نماینده کهگیلویه خواستار گزارش از وضعیت پروژه های در دست اجرا از شهرستان شد و انتقاد کرد که چرا وعده هایتان عملی نشد؟چرا پیشرفتی در انجام این پروژه ها نمی بینیم؟
هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در پاسخ به این سوال، گفت: بنده ۱۸ ماه از عمر نمایندگی م می گذرد و طبیعی است که همه وعده ها به شکل کامل در این مدت کوتاه عملی نشد ولی شما بیایید از پتروشیمی دهدشت بازدید کنید که چقدر پیشرفت فیزیکی داشته و خاکبرداری آن در حال انجام است و به زودی پیمانکار برای شروع کار سایت های صنعتی،سوله ها و ساختمان اداری شروع بکار می کنید.
هاشمی پور در ادامه گزارش کار خود در مدت کمتر از ۲ سال نمایندگی مردم کهگیلویه از خط لوله انتقال آب از سد کوثر از سمت دهدشت غربی اشاره کرد و گفت: با این کار بزرگ دیگر نگران آب شرب شهرستان کهگیلویه نیستیم و شما جوانان تحصیل کرده باید بروید و از نزدیک از این پروژه های بزرگ دیدن کنید و با انصاف حرف بزنید.سردار هاشمی پور در دفاع از کارنامه کاری خود گفت: الحمدلله خط لوله گاز از منطقه دشمن زیاری به سمت دیشموک در حال اجرا و نگرانی خاصی در این مورد نداریم چون طبق روال خود در حال انجام است و در آینده نزدیک شاهد استفاده مردم این مناطق از این نعمت اللهی خواهیم بود.
 دانشجوی دیگری با ذکر این پرسش از نماینده کهگیلویه عنوان کرد: شما قبلا گفتید بنده ماهیانه ۳۰ میلیون تومان حقوق می گیرم آیا دریافت این حقوق نجومی نیست؟
عدل هاشمی پور در پاسخ به این سوال تصریح کرد: بنده قبلا گفتم با توجه به تجاربم در حوزه صنعت، راه و ساختمان و امور مهندسی و با توجه به توانم می توانیم در دوران بازنشستگی برای خودم ماهیانه ۳۰ میلیون درآمد داشته باشم ولی بنده این کار را نکردم و آمدم تا در جایی دیگر برای مردم خدمت کنم، من تا جایی که بتوانم برای خدمت به این مردم در این دوره تلاش می کنم و برای همین آمدم.
در بخش پایانی این مراسم دکتر سجادی ریاست دانشگاه پیام نور استان به سوالات تخصصی در امور دانشجویی و آموزشی پاسخ داد و افزود که برای رفع موانع و مشکلات دانشجویان این واحد دانشگاهی تمام تلاش خود را می کنیم تا شاهد شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر این دانشگاه باشیم.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 همشهری 1396/9/16 10:5:42

    هیچ خبری از کارهای عمرانی نیست و جاده خون سوق همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و جاده ای که کمتر از ده کیلومتر است کارش انجام نمی شود تا چه رسد به جاده دهدشت به اصفهان که سالها باید انتظار کشید .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها