یادداشت
گفتگو و گزارش

غده‌های چرکین و سرطان پوست در خیابان‌های شهر یاسوج!

غده‌های چرکین و سرطان پوست در خیابان‌های شهر یاسوج!

غده های چرکین و سرطان پوست در خیابان ها و کوچه های شهر یاسوج شیوع یافته است. پیشگیری بهتر از درمان است.

هر فردی و یا شخصی با گام نهادن در کوچه، خیابان یا معابر شهر، عمق بی توجهی نسبت به وضعیت عمران شهری در این شهر را متوجه می شود . با این همه پرداخت مالیات و عوارض شهری هنوز کوچه ها و خیابان ها مملو از چاله و دست انداز می باشد که عملا هیچ اقدامی جهت بهسازی آنها صورت نگرفته است. خیابان های شهر یاسوج دچار فرورفتگی یا شکستگی آسفالت با چاله های کوچک و بزرگ با تکه های آسفالت کنده شده از سطح زمین هستند که گاه به راحتی منشا سوانح رانندگی می شوند و اتلاف وقت برای مردم و مامورین محترم راهنمایی و رانندگی را سبب می گردد. خیلی از خیابان های بیشتر مناطق یاسوج بارها برای اجرای طرح های گازرسانی، فاضلاب، آب، مخابرات و برق، حفاری شده که نوار حفاری یا بدون ترمیم رها شده و یا بدون زیرسازی به شکل غیر اصولی ترمیم شده است.

از ساکنان خیابان ها و کوچه ها گزارشی تهیه نماید ثواب دارد. مردم متاسفانه به این عارضه پوستی عادت کرده اند و کسی پاسخگو نیست. وقتی آسفالت خیابان های شهر یاسوج را با سایر شهرها مثل بوشهر، شیراز، تبریز، اصفهان مقایسه می کنم تاسف می خورم که چرا عمران شهری در شهرما تا این حد پایین است. کوچه و خیابان های شهر یاسوج پر از چاله های کوچک و درشت است، در خیابان ها و کوچه ها کنده کاری هایی وجود دارد که هر لحظه امکان رخ دادن حادثه یا تصادف را به وجود می آورد.

از شهرداری یاسوج و مسئولین تقاضامندیم برای خیابان ها فکری اساسی کنند. مردم از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های شهر به ستوه آمده اند و این شامل عابران پیاده و دارندگان خودرو است که هر روز با مشکل ناهمگون بودن این خیابان ها درگیر هستند.

شهرداری برای نقاطی از شهر که مشکل آسفالت ندارند دوباره کاری را در دستور کار خود قرار داده و برخی از مناطق را فراموش کرده است. چند خیابان مرکزی شهر از وضعیت آسفالت مناسبی برخوردار هستند و سایر معابر شهر بخصوص در مناطق محروم و حاشیه شهر اصلا وضع مناسبی وجود ندارند. خیابان های یاسوج بخصوص در مناطق پایین شهر دارندگان خودرو را با هزینه های زیادی برای تعمیر جلوبندی مواجه کرده است. با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت، خودروها همیشه درحال وضعیت ویبره و لرزش هستند و دارندگان خودروها باید در طول سال یک یا دو بار برای تعمیر جلوبندی خودروی خود به تعمیرگاه مراجعه نمایند. مسئولین؛ حال و روز مردم را دریابید. شما خود بر روی این نوار ویبره رانندگی می کنید. غده های چرکین و سرطان پوست در خیابان ها و کوچه های شهر یاسوج شیوع یافته است و از مسئولین امر خواهشمندیم این مهم را جدی بگیرند که رو به بدخیمی و فزونی است. پیشگیری بهتر از درمان است. باتشکر

*فعال اجتماعی

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 شیفته امام زمان 1396/10/1 19:38:15

    درود برشما. اصلی ترین درد مردم همینه.

    پاسخ
  • 2 خدا وکیلی 1396/9/28 11:8:34

    والله هیچ جوونی مثل ایشون وه فکر مردم نیسه خداییش تیسو متنلشه خوندیته نونوم همش ایگو مردم یه بار نگفته خوم

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1396/9/28 11:7:26

    حرف حق جی گپ نیاره درود مهندس عزیز

    پاسخ
  • 4 امامت ۹ 1396/9/22 2:53:5

    سلام احسنت آخر کاری کردی که تو صدا سیما مجری تلوزیون آقای صابری از شهردار همین معضل رو پرسید. درود برشما نوروزی جان

    پاسخ
  • 5 بویراحمد 1396/9/22 0:45:18

    سلام . مسئولین به جای شکم پرستی به فکر خانه ی همسایه ها و رفاه انها باشید .درود بر سید یاسر عزیز....

    پاسخ
  • 6 رایحه بهشت 1396/9/21 2:19:27

    درود این شهر جنگ زده شده درود بر مهندس نوروزی واقع نگر

    پاسخ
  • 7 بهروز شیرازی 1396/9/19 14:33:49

    خیابان های این شهر بوی وحشت میدهد.تیفوس همه کوچه ها را گرفته...خیابان ها و محله ها پیرتر از سن شهر هستند.استاد نوروزی که خود استاد معماری و شهرسازی هستند کاملا واقف هستند...حیف این جوان نازنین که در عرصه سیاست تلف شد...دروود بر سید عزیز و خجسته

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1396/9/18 19:55:26

    گفته آقای نوروزی کاملأ صحیح است مشلات زیاتر از این است من باز نمی کنم اما بروید ببیند فقط یک منطقه کوچک من باب مثال خیابانهای امامت دربلوار انقلاب که تازه کارهای لوله کشی فاضلاب انجام گرفته یا درحال انجام است که هر شخصی ازآنجا عبور می کند از این وضعیت تعمیر اسفالت روی کانالها بسیارمتأسف میگردد که ازلحاظ مهندسی در حدزیر صفر بوده که حال آدم به هم می خورد سزاوار است سرمایه این مملکت را به این شکل ویران نمایند چرا دراین پروژها از نیروهای با تجربه استفاده نمی شود که مصالح همان مصرف میشود ولی منظریه بسیار نا مطلوبی بوجود آورده اند و امامت ۷ و۸ را لولهای عرضی آن را ظکشیده اند ولی لوله اصلی کشیده نشده همین جور رهایش نموده اند ومشکلاتی برای مردم ایجاد نموده اند چرا رسیدگی نمی شود چطور این کارها تأئید میشود چرا کارها همینجوری رها میگردد لطفأ پیگری گردد.

    پاسخ
  • 9 شاد 1396/9/18 15:21:12

    درود و احسنت. کی میخوان نهضت آسفالت رو به انقلاب آسفالت تبدیل کنن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها