یادداشت
گفتگو و گزارش

تاکید چندباره استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ احمدی: تمام قد از سرمایه‌گذاران استان حمایت می‌کنیم

تاکید چندباره استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ احمدی: تمام قد از سرمایه‌گذاران استان حمایت می‌کنیم

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، فضای فعالیت برای سرمایه‌گذاران در استان مهیا است، گفت: اگر دغدغه قلبی سرمایه گذاران توسعه استان باشد به طور قطع ما نیز به صورت ویژه از آنها حمایت می کنیم.

به گزارش افتونیوز، علی محمد احمدی در حاشیه بازدید از شرکت دارویی زردبند و شرکت آرایشی بهداشتی سینره برای چندمین بار بر حمایت تام و تمام خود از سرمایه گذاری در استان گفت.

احمدی هر گونه سرمایه گذاری را عامل تحرک در تولید، اشتغال، درآمد و رونق اقتصادی استان دانست و افزود: انتظار می رود، مسئولان شرکت با مدیریت صنعتی جهت پیشبرد اهداف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه، همه دستگاه های اجرائی با تمام ظرفیت برای ایجاد و رونق کار و اشتغال آمادگی دارند، گفت: به همه بانک های عامل استان گفته ایم که یار و مددکار سرمایه گذاران باشند.

استاندار، شرکت سینره و زردبند را از شرکت های موفق استان دانست و افزود: از صنعت و معدن استان خواسته ایم که تسهیلات خود را با پیشرفت هر فاز به سینره و زردبند تخصیص دهد و بعد از دریافت تسهیلات از میزان پیشرفت آن نیز بازدید خواهیم کرد.

استاندار تصریح کرد: بر هزینه کرد دقیق تسهیلات به صورت ویژه نظارت می کنیم و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش بانک صنعت و معدن با سرمایه گذار هستیم.

وی با بیان اینکه در سیستم های نوین بازاریابی برای تبلیغات نیاز به ایجاد و راه اندازی دفتر در مناطق مختلفی نیست، بیان کرد: شرکت سینره می تواند در راستای هدفگذاری تبلیغات مدرن نسبت به تشکیل تیم ورزشی با برند سینره و زردبند اقدام کنند تا علاوه بر پوشش نیازهای پرسنل، تبلیغات مناسبی انجام شود.

احمدی، رعایت اصول بهداشتی را ضروری دانست و تصریح کرد: یک شرکت بهداشتی و دارویی باید از نظر رعایت مسائل بهداشتی سرآمد سایر موسسات و شرکت ها باشد زیرا فضای مناسب و زیبای یک شرکت خود بزرگ ترین تبلیغ برای آن موسسه است.

احمدی تاکید کرد: انتظار می رود، شرایط بازاریابی این دو شرکت نسبت به گذشته بهبود یابد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها