یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار: مشکلات واحدهای صنعتی در کارگروه ستاد تسهیل با جدیت بیشتری بررسی می‌شوند

استاندار: مشکلات واحدهای صنعتی در کارگروه ستاد تسهیل با جدیت بیشتری بررسی می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در بازدیدهای میدانی که به صورت مستمر انجام خواهد شد و در کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با جدیت بیشتری مورد بررسی قرار می گیرند.

به گزارش افتونیوز به نقل از کانال اطلاع رسانی استانداری، علی محمد احمدی در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی یاسوج در جمع خبرنگاران، یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی را رفع موانع تولید دانست و افزود: واحدهای تولیدی از جمله واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی دارای مشکلات بسیاری اعم از وضعیت سند مالکیت، تامین سرمایه در گردش، بازار و مشکلات بیمه ای است.

وی با اشاره به اینکه به صورت متناوب از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید می کنیم، گفت: امروز در همین راستا با حضور جمعی از مسئولان متولی بخش صنعت و حوزه اقتصادی از چندین طرح و واحد صنعتی استان بازدید به عمل آمد.

احمدی با بیان اینکه، بخشی از این مشکلات از جمله در خصوص اعطای تسهیلات دربازدیدهای میدانی برطرف می شوند، عنوان کرد: سایر مشکلات زیرساختی باید با حضور مسئولان دستگاه های مرتبط و به صورت کلی و گام به گام در کارگروه ستاد تسهیل بررسی شود.

استاندار با تاکید بر اینکه، مدیریت صنعتی نیازمند پشتکار جدی تولیدکنندگان است، عنوان کرد: معیشت مردم استان بیشتر از طریق دامداری و کشاورزی تامین می شود و مشکلات بخش صنعت نیازمند همت و تلاش مضاعف سرمایه گذاران در این حوزه است.

احمدی با اشاره به اینکه، بعضی از واحدهای صنعتی انعطاف لازم را برای مقابله با مشکلات ندارند، گفت: برخی از این واحدها با بروز نخستین مشکلات کار را رها می کنند در صورتی که سرمایه گذار باید توانایی برخورد با مشکلات را داشته و با سعه صدر به جنگ با این مشکلات برود.

استاندار تاکید کرد: مسئولان حوزه صنعت در استان راهکارهای مقابله با چالش های صنعتی را به سرمایه گذاران آموزش دهند.

وی گفت: بخشی از مشکلات حوزه صنعت مربوط به نوسانات بازار و مسائل کشوری است که به طور قطع یک مدیر توانمند توانایی مقابله با این چالش ها را دارد و باید در روزهای سخت توانایی های خود را ثابت کند.

استاندار به همراه جمعی از مسئولان استان از واحدهای تولیدی سینره، زردبند، کارخانه تولید فوم، کارخانه تولید نمک یددار بلور دنا، شهرک صنعتی شماره 2 یاسوج، کارخانه قند میلاد، واحد تولیدی الکل طبی و صنعتی، واحد صنعتی پنجره UPVC و مرکز اسقاط خودرو فرسوده بازدید کردند.

[gallery ids="24869,24870,24871,24872"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها