یادداشت
گفتگو و گزارش

بیش از27 روستای کهگیلویه از نعمت گاز بهرمند شدند

بیش از27 روستای  کهگیلویه از نعمت گاز بهرمند شدند

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از رسیدن خط اصلی گاز ، گاز دو روستای بزرگ جاورده و درغک به خط اصلی وصل می‌شود.

پروژه گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

به گزارش افتونیوز،رحمان خادم در نشست بررسی مصوبات سفر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به دو بخش دیشموک و چاروسا افزود: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی 108روستای واقع در مسیر نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند .

وی بیان کرد: خط اصلی این پروژه از سه راهی طولیان تا شهر دیشموک به طول 70 کیلومتر بوده که تاکنون 36 کیلومتر آن انجام شده و مابقی نیز در کمترین زمان ممکن به اتمام می‌رسد .

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد پروژه گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی را از مهمترین پروژه‌های در دست اجرای شرکت گاز عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین اجرای 300 کیلومتر شبکه پلی اتیلن از جمله عملیات اجرایی این پروژه است .

خادم تصریح کرد: کار گازرسانی به 27 روستای مسیر و همچنین شبکه داخلی شهر دیشموک به اتمام رسیده و شبکه داخلی شهر قلعه رئیسی نیز تا 20 روز آینده به اتمام می‌رسد .

وی ادامه داد: شبکه داخلی دو روستای بزرگ جاورده در بخش چاروسا و روستای"درغک" در حوزه دیشموک به پایان رسیده و پس از رسیدن خط اصلی گاز این مناطق وصل می‌شود.

به گزارش افتونیوز، مصوبات سفر یک ماه پیش استاندار کهگیلویه وبویراحمد به دو بخش دور افتاده و محروم دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در جلسه ای به ریاست استاندار با حضور مدیران کل، فرماندار و بخشدار این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

در این نشست 18 مصوبه سفر در حوزه راه روستائی، آب آشامیدنی، فضای آموزشی، گاز رسانی، طرح هادی، ایجاد نمایندگی ثبت احوال، استقرار شعبه بانک کشاورزی، مراکز بهداشتی، برق رسانی، پوشش شبکه تلوزیونی و ذخیره سازی سوخت مورد برسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها