یادداشت
گفتگو و گزارش

جوانان اصلاح طلب استان از بزرگان خود حمایت کردند/ پاسخی به یک مطلب

جوانان اصلاح طلب استان از بزرگان خود حمایت کردند/ پاسخی به یک مطلب

مطلبی در پاسخ به یادداشت یکی از سایتهای محلی در توهین به دو تن از اصلاح طلبان شاخص استان منتشر شده بود که جمعی از جوانان اصلاح طلب استان با انتشار این نامه، پاسخ آن را داده اند.

به گزارش افتونیوز، متن نامه در پی می آید:

به نام خداوند جان و خرد چندی پیش مطلبی مبنی بر حضور تفرقه برانگیز دو تن از مردان شجاع اصلاحات استان جنابان سیدضیا رضاتوفیقی و نیز سیدرضا عسکری در جایی منتشر شد. هدف از این مطلب بررسی نسبی این موضوع است که آیا اصلاحات به افراد غیر بومی یک منطقه اجازه فعالیت میدهد یا نه؟! چرا که بعد از اتهامات وارد آورده به این شخصیت ها به این نتیجه رسیده بود که بایدهر شخصی در مرز و بوم محل تولدش فعالیت کند؟!

به هر حال نتیجه گیری این نویسنده چنان مینماید که ایشان در سطحی با کیفیت پایین اصلاحات را رصد میکنند وبهتر است با دقت بیشتر به این موضوع بپردازند که امروزه همه ی ایرانی ها با هم شعار وحدت و بی مرزی و اتحاد سر داده اند. و این شعار از همیشه در این سرزمین بوده است.

حال به این بپردازیم که حضور اقایان سید رضا عسکری و سیدضیا رضاتوفیقی چه تاثیری بر جریان اصلاحات استان داشته و دارد. در اول اینکه قریب به اتفاق کسانی که با این دو شخصیت در ارتباط هستند به انسان مداری، اخلاق‌مداری و بینش بالایشان اذعان دارند و از نظر صلاحیت فردی افرادی صالح و فعال در جهت پیشبرد اهداف اصلاحاتی در استان هستند و مصداق این صحبت انتخاب ایشان به عنوان ریاست ستاد دکتر روحانی در انتخابات گذشته است. همه میدانند زمزمه هایی مبنی بر دو ستادی شدن این جریان در استان بود که با ورود این آقایان، اتحاد لازم برای برقراری یک ستاد مهیا شد و اصلاحات توانست بر یک میز بنشیند و فعالیت خود را ادامه دهند. این مطلب نیاز به شاهد مدعا ندارد و فرد منتشر کننده ی آن خبر اگر اصلاحاتی باشند خود میدانند که چه شد و چگونه ستاد مربوطه مدیریت شد و نتایجش چه بود.

اما مطلبی دیگر هست که صرف این پاسخ به شخص نویسنده ی مطلب مذکور است و اینکه بخواهم برای مخاطبی غیر از ایشان بنویسم شرم دارم. اینکه گفته بودند:بهتر است این اقایان بروند و در زادبوم خودشان فعالیت کنند و بویر احمد را رها کنند!

چه باید گفت؟ آیا باید از اول شروع به توضیح کرد که :ایران یک مرز بیشتر ندارد و آن مرز جغرافیایی آن است و هر شهروند ایرانی در این مرز آزاد است که فعالیت از هر صنفی بکند. آیا لازم به ذکر است که بگوییم تمام شهروندان ایرانی میتوانند با هر سلیقه ای در هر شهری حضور پیدا کنند و در سمت های مختلف به خدمت رسانی به جامعه بپردازند. و مهمتر اینکه آیا لازم است که این نکته را گوشزد کنیم که : اصلاحات یک جریان فکری بی حد و مرز در کشور است و یکی از علت های فعالیتش، مبارزه با تفکر این چنینی است!

در نهایت از همه ی دوستان تشکر میکنیم که با حوصله مطلب را خواندند. و از خداوند منان خواستار حذف عناصر کم دان و پر گو از جریان اصلاحات هستیم که تلاش ما بر این است که: آگاهی بخشی و پخش مطالب صحیح و سالم و اظهار نظرهای سیاسی باید از طریق اهل فن صورت بپذیرد و حداقل مشورتی باید تا این گونه اشتباهات و صحبت های تفرقه برانگیز کوته نظرانه ی ابتدایی در فکر و اذهان عمومی رسوخ نکند.

با تشکر جمعی از جوانان اصلاحات استان

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 مخالف 1396/10/20 21:32:5

    دوست داریم ببینیم این جمع چه کسانی هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید یک جمع سه الی 4 نفره باشند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها